Dziękuję za dołączenie do mojegu kursu!
Sprawdź, co czeka Cię w środku ⤵️
Denerwują Cię wysokie stawki za pozyskany kontakt i konwersje sprzedażowe?
Czujesz, że z Twojego okna sprzedażowego można wyciągnąć więcej, ale nie wiesz, co powinieneś zmienić?
W tym kursie zebrałem najpraktyczniejsze i najskuteczniejsze praktyki, które z powodzeniem wdrażamy na kontach reklamowych naszych klientów.
Jeśli chcesz powiększyć swoją listę mailingową niewielkim kosztem i wygenerować naprawdę satysfakcjonujący wynik sprzedażowy to koniecznie przerób ten kurs do końca!
![](https://patryklopot.pl/wp-content/themes/pl_theme/images/wiedza/Group 41.png)
28 Porad Budowania
Listy Mailingowej i Sprzedaży Kursu Online
Krok Po KrokuListy Mailingowej i Sprzedaży Kursu Online
MODUŁ 0
Co znajdziesz w tym kursie i jak go przerabiać, aby wyciągnąć jak najwięcej? Kliknij i obejrzyj lekcje powitalne!
- Lekcje ułożone w konkretny proces KROK PO KROKU
- Najbardziej praktyczne taktyki i strategie do wdrożenia w ekspresowym tempie
- GWARANCJA poprawy efektów kampanii po wdrożeniu tej wiedzy
![](https://patryklopot.pl/wp-content/themes/pl_theme/images/kurs-tworcy/spis/modu_0.jpg)
MODUŁ 1
Wszystko na temat Strategii Marketingowej w promocji kursu i budowaniu listy.
- Lejek sprzedażowy, który poprowadzi od nieznajomego do kupującego klienta
- 6 najważniejszych momentów kampanii - HARMONOGRAM
- Jak praktycznie przeprowadzić przedsprzedaż kursu
MODUŁ 2
W tym module na warsztat weźmiemy strukturę kampanii reklamowej oraz całe jej przygotowanie.
- Struktura kampanii - gotowy schemat do skopiowania
- Przygotowanie do kampanii KROK PO KROKU
- Realizacja kampanii budującej listę oraz sprzedaż kursu - praktyczne ujęcie
MODUŁ 3
Jak stworzyć kampanię na Facebooku, która wypromuje Twój lead magnet? Poznaj odpowiedź!
- Cel kampanii - który będzie najskuteczniejszy w promocji Twojego LM?
- Jakie kreacje działają najlepiej i warto je wykorzystywać?
- 5 praktycznych porad, dzięki którym zwiększysz efektywność zapisów na swój LM
MODUŁ 4
Pora na kampanię sprzedażową Twojego produktu. Dowiedz się jak przeprowadzić ją SKUTECZNIE!
- Jak praktycznie przeprowadzić kampanię sprzedażową?
- Który cel będzie najskuteczniejszy w kampanii sprzedażowej kursu?
- Jak “dopalić” sprzedaż w ostatnich dniach okna sprzedażowego
MODUŁ 5
Kampania w trakcie - co dalej? Wszystko o analizie i optymalizacji Twojej kampanii.
- Jakie wskaźniki brać pod uwagę analizują kampanię?
- Jak prawidłowo ocenić czy kampania jest skuteczna?
- Jak BEZPIECZNIE dokonywać zmian w trakcie kampanii?
MODUŁ 6
Gratulacje! To już ostatni moduł w kursie, w którym podsumujemy cały materiał, a także... Zobacz sam!
- Podsumowanie wiedzy zawartej w kursie
- Efektywna współpraca z agencją - jak się dobrze przygotować
- Wydeleguj wdrożenie swojej kampanii!
Porozmawiajmy o Twojej kampanii
Umów bezpłatną Konsultację Strategiczną, jeśli chcesz:
- zwiększyć sprzedaż Twoich kursów, produktów lub usług dzięki płatnej reklamie
- stworzyć kompleksowy plan sprzedażowy i poukładać marketing w Twojej firmie
- efektywnie delegować prowadzenie kampanii i uwolnić swój czas na ciekawsze zajęcia, niż użeranie się z Menadżerem Reklam