28 Porad Budowania
Listy Mailingowej i Sprzedaży Kursu Online
Krok Po KrokuListy Mailingowej i Sprzedaży Kursu Online
OPTYMALIZACJA I ANALIZA KAMPANII
Lekcja 1 - Kampania w trakcie, co dalej?
- Faza kampanii “uczenie się” – co to znaczy?
- Kiedy kampania wejdzie w fazę “aktywna”
- Skąd wiedzieć, kiedy i jakie zmiany w kampanii prowadzać?
Lekcja 2 - Co liczyć podczas kampanii?
- Jak określić skuteczność kampanii?
- Na jakiej podstawie określić, co należy poprawić?
- Jakie wskaźniki obserwować?
Lekcja 3 - Jak analizować kampanię każdego dnia?
- Jakie wskaźniki obserwować, aby ocenić skuteczność kreacji?
- Jaka częstotliwość wyświetlania jest optymalna dla kampanii leadmagnetowej, a jaka dla sprzedażowej?
- Jak optymalizować kampanię na poziomie zestawów reklam?
Lekcja 4 - Jak bezpiecznie dokonywać zmian w trakcie kampanii?
- Dlaczego należy dokonywać zmian w kampanii?
- Jak to robić, aby nie wprowadzić kampanii w ponowną fazę uczenia się?
- Co edytować z poziomu kreacji, zestawów i celów reklamowych?
Porozmawiajmy o Twojej kampanii
Umów bezpłatną Konsultację Strategiczną, jeśli chcesz:
- zwiększyć sprzedaż Twoich kursów, produktów lub usług dzięki płatnej reklamie
- stworzyć kompleksowy plan sprzedażowy i poukładać marketing w Twojej firmie
- efektywnie delegować prowadzenie kampanii i uwolnić swój czas na ciekawsze zajęcia, niż użeranie się z Menadżerem Reklam