28 Porad Budowania
Listy Mailingowej i Sprzedaży Kursu Online
Krok Po Kroku
Moduł 5

OPTYMALIZACJA I ANALIZA KAMPANII

Lekcja 1 - Kampania w trakcie, co dalej?
  • Faza kampanii “uczenie się” – co to znaczy?
  • Kiedy kampania wejdzie w fazę “aktywna”
  • Skąd wiedzieć, kiedy i jakie zmiany w kampanii prowadzać?
Lekcja 2 - Co liczyć podczas kampanii?
  • Jak określić skuteczność kampanii?
  • Na jakiej podstawie określić, co należy poprawić?
  • Jakie wskaźniki obserwować?
Lekcja 3 - Jak analizować kampanię każdego dnia?
  • Jakie wskaźniki obserwować, aby ocenić skuteczność kreacji?
  • Jaka częstotliwość wyświetlania jest optymalna dla kampanii leadmagnetowej, a jaka dla sprzedażowej?
  • Jak optymalizować kampanię na poziomie zestawów reklam?
Lekcja 4 - Jak bezpiecznie dokonywać zmian w trakcie kampanii?
  • Dlaczego należy dokonywać zmian w kampanii?
  • Jak to robić, aby nie wprowadzić kampanii w ponowną fazę uczenia się?
  • Co edytować z poziomu kreacji, zestawów i celów reklamowych?

Porozmawiajmy o Twojej kampanii

Umów bezpłatną Konsultację Strategiczną, jeśli chcesz:

  • zwiększyć sprzedaż Twoich kursów, produktów lub usług dzięki płatnej reklamie
  • stworzyć kompleksowy plan sprzedażowy i poukładać marketing w Twojej firmie
  • efektywnie delegować prowadzenie kampanii i uwolnić swój czas na ciekawsze zajęcia, niż użeranie się z Menadżerem Reklam

Wypełnij ankietę i sprawdź kwalifikację do współpracy

W kolejnym kroku zadam Ci kilka pytań o Twoje cele reklamowe. Po uzupełnieniu ankiety otrzymasz dostęp do kalendarza. Wybierz termin, który Ci odpowiada.