28 Porad Budowania
Listy Mailingowej i Sprzedaży Kursu Online
Krok Po KrokuListy Mailingowej i Sprzedaży Kursu Online
STRATEGIA MARKETINGOWA W PROMOCJI KURSU I BUDOWANIU LISTY
Lekcja 1 - Lejek sprzedażowy - od nieznajomego do kupującego klienta
- Dlaczego potrzebujesz ułożonej strategii marketingowej?
- Czym jest lejek sprzedażowy?
- Jak zaprojektować skuteczny lejek sprzedażowy?
Lekcja 2 Harmonogram działań – 6 najważniejszych momentów kampanii
- Rozgrzanie odbiorców przed rozpoczęciem okienka sprzedażowego -po co to robić?
- Powiększenie lista mailowej – zadbaj, aby mieć komu sprzedawać
- Harmonogram kampanii – jakie działania i kiedy uruchomić
Materiały do pobrania:
Harmonogram działań – 6 najważniejszych momentów kampaniiLekcja 3 - Kiedy otwierać i zamykać okienko sprzedażowe
- Czy sezonowość powinna mieć wpływ na Twoje działania sprzedażowe?
- Najlepsze dni, godziny na przeprowadzenie webinaru oraz zamknięcie sprzedaży dla B2B oraz B2C
- Poznanie grupy odbiorców kluczem do stworzenia dopasowanego harmonogramu kampanii
Materiały do pobrania:
Przykład kampanii w ujęciu czasowymLekcja 4 - Jak praktycznie przeprowadzić przedsprzedaż kursu
- Dlaczego warto wykorzystywać przedsprzedaż?
- Jakie warunki powinna spełniać przedsprzedaż Twojego produktu?
- Do kogo kierować kampanię przedsprzedażową?
Materiały do pobrania:
Jak praktycznie przeprowadzić przedsprzedaż kursuPorozmawiajmy o Twojej kampanii
Umów bezpłatną Konsultację Strategiczną, jeśli chcesz:
- zwiększyć sprzedaż Twoich kursów, produktów lub usług dzięki płatnej reklamie
- stworzyć kompleksowy plan sprzedażowy i poukładać marketing w Twojej firmie
- efektywnie delegować prowadzenie kampanii i uwolnić swój czas na ciekawsze zajęcia, niż użeranie się z Menadżerem Reklam