28 Porad Budowania
Listy Mailingowej i Sprzedaży Kursu Online
Krok Po Kroku
Moduł 1

STRATEGIA MARKETINGOWA W PROMOCJI KURSU I BUDOWANIU LISTY

Lekcja 1 - Lejek sprzedażowy - od nieznajomego do kupującego klienta
  • Dlaczego potrzebujesz ułożonej strategii marketingowej?
  • Czym jest lejek sprzedażowy?
  • Jak zaprojektować skuteczny lejek sprzedażowy?
Lekcja 2 Harmonogram działań – 6 najważniejszych momentów kampanii
  • Rozgrzanie odbiorców przed rozpoczęciem okienka sprzedażowego -po co to robić?
  • Powiększenie lista mailowej – zadbaj, aby mieć komu sprzedawać
  • Harmonogram kampanii – jakie działania i kiedy uruchomić
Lekcja 3 - Kiedy otwierać i zamykać okienko sprzedażowe
  • Czy sezonowość powinna mieć wpływ na Twoje działania sprzedażowe?
  • Najlepsze dni, godziny na przeprowadzenie webinaru oraz zamknięcie sprzedaży dla B2B oraz B2C
  • Poznanie grupy odbiorców kluczem do stworzenia dopasowanego harmonogramu kampanii
Materiały do pobrania:
Przykład kampanii w ujęciu czasowym
Lekcja 4 - Jak praktycznie przeprowadzić przedsprzedaż kursu
  • Dlaczego warto wykorzystywać przedsprzedaż?
  • Jakie warunki powinna spełniać przedsprzedaż Twojego produktu?
  • Do kogo kierować kampanię przedsprzedażową?

Porozmawiajmy o Twojej kampanii

Umów bezpłatną Konsultację Strategiczną, jeśli chcesz:

  • zwiększyć sprzedaż Twoich kursów, produktów lub usług dzięki płatnej reklamie
  • stworzyć kompleksowy plan sprzedażowy i poukładać marketing w Twojej firmie
  • efektywnie delegować prowadzenie kampanii i uwolnić swój czas na ciekawsze zajęcia, niż użeranie się z Menadżerem Reklam

Wypełnij ankietę i sprawdź kwalifikację do współpracy

W kolejnym kroku zadam Ci kilka pytań o Twoje cele reklamowe. Po uzupełnieniu ankiety otrzymasz dostęp do kalendarza. Wybierz termin, który Ci odpowiada.