28 Porad Budowania
Listy Mailingowej i Sprzedaży Kursu Online
Krok Po Kroku
Moduł 3

PROMOCJA LEAD MAGNETU

Lekcja 1 -Promocja lead magnetu – jak ustawić skuteczną reklamę na Facebooku?
  • Dobre praktyki promowania lead magnetu
  • Cele kampanii, grupy odbiorców, kreacje – z jakich korzystać?
  • Jedna ważna rzecz, o której nie możesz zapomnieć
Lekcja 2 - Cel kampanii – który jest najskuteczniejszy
  • Ruch czy konwersja – który cel będzie lepszy?
  • Od czego zależy koszt za konwersję?
  • Jak znaleźć najlepszą grupę odbiorców do swojej kampanii?
Lekcja 3 - Promocja lead-magnetu oraz webinaru – które kreacje działają najlepiej?
  • Jakie formaty kreacji wykorzystywać w kampanii?
  • Metoda APP w tworzeniu kreacji reklamowych
  • Jakie informacje wykorzystywać w kreacjach, aby angażowały odbiorców?
Lekcja 4 - Jak skuteczniej zbierać zapisanych na Twój lead magnet – 5 praktycznych porad
  • Co robić, kiedy w trakcie kampanii zapisy stoją w miejscu?
  • Co robić, kiedy Facebook faworyzuje niektóre kreacje?
  • Jak sprawić, aby pokój webinarowy pękał w szwach?

Porozmawiajmy o Twojej kampanii

Umów bezpłatną Konsultację Strategiczną, jeśli chcesz:

  • zwiększyć sprzedaż Twoich kursów, produktów lub usług dzięki płatnej reklamie
  • stworzyć kompleksowy plan sprzedażowy i poukładać marketing w Twojej firmie
  • efektywnie delegować prowadzenie kampanii i uwolnić swój czas na ciekawsze zajęcia, niż użeranie się z Menadżerem Reklam

Wypełnij ankietę i sprawdź kwalifikację do współpracy

W kolejnym kroku zadam Ci kilka pytań o Twoje cele reklamowe. Po uzupełnieniu ankiety otrzymasz dostęp do kalendarza. Wybierz termin, który Ci odpowiada.