28 Porad Budowania
Listy Mailingowej i Sprzedaży Kursu Online
Krok Po Kroku
Listy Mailingowej i Sprzedaży Kursu Online
PROMOCJA LEAD MAGNETU
Lekcja 1 -Promocja lead magnetu – jak ustawić skuteczną reklamę na Facebooku?
-
Dobre praktyki promowania lead magnetu
-
Cele kampanii, grupy odbiorców, kreacje – z jakich korzystać?
-
Jedna ważna rzecz, o której nie możesz zapomnieć
Lekcja 2 - Cel kampanii – który jest najskuteczniejszy
-
Ruch czy konwersja – który cel będzie lepszy?
-
Od czego zależy koszt za konwersję?
-
Jak znaleźć najlepszą grupę odbiorców do swojej kampanii?
Lekcja 3 - Promocja lead-magnetu oraz webinaru – które kreacje działają najlepiej?
-
Jakie formaty kreacji wykorzystywać w kampanii?
-
Metoda APP w tworzeniu kreacji reklamowych
-
Jakie informacje wykorzystywać w kreacjach, aby angażowały odbiorców?
Lekcja 4 - Jak skuteczniej zbierać zapisanych na Twój lead magnet – 5 praktycznych porad
-
Co robić, kiedy w trakcie kampanii zapisy stoją w miejscu?
-
Co robić, kiedy Facebook faworyzuje niektóre kreacje?
-
Jak sprawić, aby pokój webinarowy pękał w szwach?
Porozmawiajmy o Twojej kampanii
Umów bezpłatną Konsultację Strategiczną, jeśli chcesz:
- zwiększyć sprzedaż Twoich kursów, produktów lub usług dzięki płatnej reklamie
- stworzyć kompleksowy plan sprzedażowy i poukładać marketing w Twojej firmie
- efektywnie delegować prowadzenie kampanii i uwolnić swój czas na ciekawsze zajęcia, niż użeranie się z Menadżerem Reklam