Nasze Trofea

Czym jest sukces dla naszego zespołu? Przede wszystkim dowiezione rezultaty kampanii. Nasza praca jest łatwa do policzenia. W tym miejscu znajdziesz wyniki, które wypracowaliśmy.

O zadowolenie klientów dbamy nie tylko liczbami. Cenimy jasną komunikację i wsparcie w procesie. Nie są to puste słowa. Sprawdź, co mówią o naszym zaangażowani dotychczasowi klienci.

Sprawdzony proces to sposób na generowanie takich wyników

5.319 zapisów na webinar!
Góra lejka Dominiki zapełniona!
3.486 zapisów na webinar w 2 tygodnie!
Rekord Anny pobity!
Sprzedaż kursów online w branży wellbeing
26-krotny zwrot z budżetu
Tanie zapisy na webinar
1.069 zapisów po 1.35 PLN
Sprzedaż materiałów edukacyjnych
3.330 PLN —> 26.605 PLN
Sprzedaż taniego produktu
1.153 PLN —> 47.832 PLN
Kampania sprzedażowa Anny
ROAS 16,22!
Sprzedaż kursu online
Ponad 5-krotny zwrot z budżetu
Sprzedaż materiałów dla nauczycieli
21.289k PLN sprzedaży z 354 PLN budżetu (!)
Rekordowa kampania
143.589 PLN w okresie Black Friday
113 kursów = 110.833 PLN
Sprzedaż kursu w branży beauty
Niski koszt za pozyskany kontakt to cel każdej kampanii. W branży specjalistycznych kursów online udało nam się uzyskać koszt zapisu na webinar na poziomie 2,57 zł, dzięki czemu wygenerowaliśmy 4159 zapisów na webinar.
Klient przeznaczył prawie 14.000 zł na kampanię promującą zapisy na webinar. Dzięki optymalizacji reklamy zdobyliśmy 4282 nowych osób na liście mailowej.
Sprzedaż kursu dla księgowych
383.540 PLN sprzedaży w 6 dni
Kurs dla trenerów personalnych
Prawie 20x zwrot w oknie sprzedażowym
Obecnie trudno jest uzyskać koszt zapisu na webinar na poziomie poniżej 4 zł. Nam to się udaje. Średni koszt zapisu podczas 10-dniowej kampanii wyniósł 3,76 zł.
Kluczem do uzyskania tak niskiego kosztu za zapis na webinar jest odpowiednie dopasowanie grupy docelowej. Dlatego testujemy wiele zestawów reklamowych. Jak widać, można uzyskać średni wynik na poziomie 2,08 zł.
214 sprzedanych kursów po 249 PLN
7-krotny zwrot z inwestycji
42.014 PLN sprzedaży w debiucie
54 sprzedanych dostępów i 6-krotny zwrot
Ważnym miernikiem sukcesu kampanii jest konwersja na stronie lądującej. Im wyższy wynik, tym lepszy. W branży rodzicielskiej wygenerowaliśmy konwersję na poziomie ponad 80%, gdzie reklamy były skierowane do nowej grupy odbiorców.
Bardzo ważnym wskaźnikiem jest konwersja strony docelowej. Nasza klientka osiągnęła średnią konwersję 70% po wdrożeniu naszych rekomendacji dla swojej strony lądującej.
383.540 PLN w 8 dni okna sprzedażowego
Ponad 26-krotny zwrot z budżetu
Wysoka konwersja nie jest dziełem przypadku. Pewne procedury i sprawdzone schematy pomagają nam regularnie osiągać konwersje zapisu rzędu 70%+
Czasem i 44% konwersja wystarcza, aby osiągnąć tanie zapisy - niespełna 2 PLN za kontakt to naszym zdaniem dobry wynik.
158.168 PLN w drugiej edycji kursu
171 kursantów na pokładzie i 13-krotny zwrot
75.454 PLN w debiutowej kampanii
Ponad 11-krotny zwrot z inwestycji
Podczas dwutygodniowej kampanii, której celem było uzyskanie jak najwięcej kontaktów za pobranie lead magnetu, osiągnęliśmy wynik na poziomie 1,77 zł za pojedynczy zapis. Dało to 543 nowe osoby na liście mailingowej.
Celem kampanii sprzedażowych jest sprzedaż. Dla jednego klienta e-commerce wygenerowaliśmy sprzedaż z ROAS na poziomie 29,07, a w kolejnym miesiącu ROAS wzrósł do 42,83.
10k —> 110k
Wynik Damiana z branży rozwoju osobistego
6k —> 55,8k
7 dniowa kampania i 9-krotny zwrot
Minimalizujemy koszt za uzyskanie nowego kontaktu. W branży biznesowej, gdzie koszt jest obecnie bardzo wysoki, w budżecie poniżej 1000 zł zdobyliśmy 700 nowych kontaktów!
Dbamy również o budowanie marki osobistej i robimy to niskim kosztem! Osiągnęliśmy koszt na poziomie 0,12 zł za przekierowanie do profilu na Instagramie.
Debiut Magdy - 38.440 PLN
Start praktycznie bez społeczności
Druga kampania Magdy - 51.395 PLN
Pobity rekord i utrzymany ROAS (8x)
Dużą rolę w powodzeniu kampanii odgrywa remarketing. Oferując nowy lead magnet warto też stargetować reklamę do grupy ciepłej, która chętniej skusi się do zakupu. U jednego klienta ROAS z kampanii zapisu na lead magnet wyniósł w grupie remarketingowej 19,76.
Takie wyniki cieszą naszych klientów. Nasz klient w kampanii sprzedażowej odnotował spektakularne wyniki, a w jednej grupie (remarketing) ROAS wyniósł aż 146,96 generując zakupu rzędu 213 703,60 zł!
Debiut Anny - 46.845 PLN
Kampania świąteczna na ROAS 9x
Druga kampania Maćka - 25.671 PLN
Pierwsza (samodzielna) generowała stratę
292.190 PLN w 11 dni
Okno sprzedażowe - kurs + konsultacje
70.346 PLN w 6 dni
Sprzedaż kursu o rękodziełach
53.436 PLN z kursu budowlanego
Przy 13-krotnym zwrocie z inwestycji
70.335 PLN w drugim oknie sprzedażowym
Kampania podczas wakacji
Debiut Marcina - 18.400 PLN
Budowaliśmy listę mailingową od zera
Druga kampania Marcina - 27.270 PLN
Większa lista, inny produkt = większa sprzedaż

Porozmawiajmy o Twojej kampanii

Umów bezpłatną Konsultację Strategiczną, jeśli chcesz:

  • zwiększyć sprzedaż Twoich kursów, produktów lub usług dzięki płatnej reklamie
  • stworzyć kompleksowy plan sprzedażowy i poukładać marketing w Twojej firmie
  • efektywnie delegować prowadzenie kampanii i uwolnić swój czas na ciekawsze zajęcia, niż użeranie się z Menadżerem Reklam

Wypełnij ankietę i sprawdź kwalifikację do współpracy

W kolejnym kroku zadam Ci kilka pytań o Twoje cele reklamowe. Po uzupełnieniu ankiety otrzymasz dostęp do kalendarza. Wybierz termin, który Ci odpowiada.