Nasze Trofea
Czym jest sukces dla naszego zespołu? Przede wszystkim dowiezione rezultaty kampanii. Nasza praca jest łatwa do policzenia. W tym miejscu znajdziesz wyniki, które wypracowaliśmy.
O zadowolenie klientów dbamy nie tylko liczbami. Cenimy jasną komunikację i wsparcie w procesie. Nie są to puste słowa. Sprawdź, co mówią o naszym zaangażowani dotychczasowi klienci.
Sprawdzony proces to sposób na generowanie takich wyników
Niski koszt za pozyskany kontakt to cel każdej kampanii. W branży specjalistycznych kursów online udało nam się uzyskać koszt zapisu na webinar na poziomie 2,57 zł, dzięki czemu wygenerowaliśmy 4159 zapisów na webinar.
Klient przeznaczył prawie 14.000 zł na kampanię promującą zapisy na webinar. Dzięki optymalizacji reklamy zdobyliśmy 4282 nowych osób na liście mailowej.
Obecnie trudno jest uzyskać koszt zapisu na webinar na poziomie poniżej 4 zł. Nam to się udaje. Średni koszt zapisu podczas 10-dniowej kampanii wyniósł 3,76 zł.
Kluczem do uzyskania tak niskiego kosztu za zapis na webinar jest odpowiednie dopasowanie grupy docelowej. Dlatego testujemy wiele zestawów reklamowych. Jak widać, można uzyskać średni wynik na poziomie 2,08 zł.
Ważnym miernikiem sukcesu kampanii jest konwersja na stronie lądującej. Im wyższy wynik, tym lepszy. W branży rodzicielskiej wygenerowaliśmy konwersję na poziomie ponad 80%, gdzie reklamy były skierowane do nowej grupy odbiorców.
Bardzo ważnym wskaźnikiem jest konwersja strony docelowej. Nasza klientka osiągnęła średnią konwersję 70% po wdrożeniu naszych rekomendacji dla swojej strony lądującej.
Wysoka konwersja nie jest dziełem przypadku. Pewne procedury i sprawdzone schematy pomagają nam regularnie osiągać konwersje zapisu rzędu 70%+
Czasem i 44% konwersja wystarcza, aby osiągnąć tanie zapisy - niespełna 2 PLN za kontakt to naszym zdaniem dobry wynik.
Podczas dwutygodniowej kampanii, której celem było uzyskanie jak najwięcej kontaktów za pobranie lead magnetu, osiągnęliśmy wynik na poziomie 1,77 zł za pojedynczy zapis. Dało to 543 nowe osoby na liście mailingowej.
Celem kampanii sprzedażowych jest sprzedaż. Dla jednego klienta e-commerce wygenerowaliśmy sprzedaż z ROAS na poziomie 29,07, a w kolejnym miesiącu ROAS wzrósł do 42,83.
Minimalizujemy koszt za uzyskanie nowego kontaktu. W branży biznesowej, gdzie koszt jest obecnie bardzo wysoki, w budżecie poniżej 1000 zł zdobyliśmy 700 nowych kontaktów!
Dbamy również o budowanie marki osobistej i robimy to niskim kosztem! Osiągnęliśmy koszt na poziomie 0,12 zł za przekierowanie do profilu na Instagramie.
Dużą rolę w powodzeniu kampanii odgrywa remarketing. Oferując nowy lead magnet warto też stargetować reklamę do grupy ciepłej, która chętniej skusi się do zakupu. U jednego klienta ROAS z kampanii zapisu na lead magnet wyniósł w grupie remarketingowej 19,76.
Takie wyniki cieszą naszych klientów. Nasz klient w kampanii sprzedażowej odnotował spektakularne wyniki, a w jednej grupie (remarketing) ROAS wyniósł aż 146,96 generując zakupu rzędu 213 703,60 zł!
Porozmawiajmy o Twojej kampanii
Umów bezpłatną Konsultację Strategiczną, jeśli chcesz:
- zwiększyć sprzedaż Twoich kursów, produktów lub usług dzięki płatnej reklamie
- stworzyć kompleksowy plan sprzedażowy i poukładać marketing w Twojej firmie
- efektywnie delegować prowadzenie kampanii i uwolnić swój czas na ciekawsze zajęcia, niż użeranie się z Menadżerem Reklam