Facebook Ads Specialist

Ads Specialist to kluczowy gracz w naszym zespole marketingowym. To osoba z pasją do cyfrowego marketingu, która potrafi analizować, optymalizować i skutecznie zarządzać kampaniami reklamowymi na Facebooku.

Oczekujemy, że będzie to osoba, która potrafi nie tylko śledzić metryki, ale również proaktywnie reagować na zmieniające się warunki i potrzeby kampanii, oferując innowacyjne rozwiązania i strategie, które przynoszą realne wyniki.

Do zadań Facebook Ads Specialist należą między innymi:
  • Konfiguracja kampanii reklamowych z uwzględnieniem testów zdarzeń na stronie WWW na podstawie przygotowanej struktury kampanii oraz dostarczonych materiałów do kreacji
  • Praca według określonych standardów i dobrych praktyk, które znajdziesz w przygotowanej Bazie Wiedzy
  • Analiza i optymalizacja kampanii - monitorowanie efektywności, kosztów za wynik, modernizacja grup odbiorców i kontrola kreacji reklamowych
  • Kontakt z Project Managerem i informowanie o bieżących wynikach kampanii, a także rekomendacjach i planowanych optymalizacjach
  • Sporadyczne audyty kont reklamowych przed rozpoczęciem współpracy z klientem, aby ocenić co działało w poprzednich kampaniach
  • Przygotowanie raportu po zakończonej kampanii z uwzględnieniem rekomendacji dla przyszłych działań
Co oferujemy?
  • Możliwość pracy nad ciekawymi projektami z dużymi budżetami i dla znaczących twórców internetowych.
  • Asynchroniczną pracę w Asanie i Slacku.
  • Terminowe opłaty faktur i budżet na Twój rozwój.
  • Możliwość stałej współpracy przy 5-8 projektach.
  • Stała współpraca z możliwością rozwoju i wpływu na kształt kampanii.
Czego oczekujemy?
  • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami Facebook Ads.
  • Umiejętność pracy z Asaną lub podobnymi narzędziami do zarządzania projektami.
  • Proaktywne raportowanie i rekomendowanie zmian w kampanii.
  • Zdolności analityczne i umiejętność testowania konwersji.
  • Wiedza na temat innych kanałów reklamowych (Google Ads, TikTok Ads, Analytics) będzie dodatkowym atutem.
  • Gotowość do udzielenia rekomendacji dotyczących projektów.
  • Dyspozycyjność do monitorowania i optymalizacji kampanii w ciągu dnia.

Proces Rekrutacji

  • Uzupełnij krótki formularz - odpowiedz na kilka pytań i przedstaw swoje warunki współpracy (forma rozliczeń i stawka)

  • Jeśli Twoja kandydatura będzie ciekawa - umówimy rozmowę i pogadamy o szczegółach

  • Pasujemy do siebie? Witamy na pokładzie! Czas na onboarding przez doświadczonego Facebook Ads Specialist i wdrożenie w nasze procedury

  • Zrealizujemy wspólnie zadanie testowe (płatne), którym jest ustawienie reklam

  • Jeśli wszystko będzie spełniało oczekiwania obu stron - zrealizujemy 3-miesięczny okres próbny, podczas którego przeprowadzisz 2-3 projekty dla naszych klientów

Zainteresowany/a?

Jeżeli jesteś zainteresowany/a i chcesz dołączyć do naszego dynamicznego zespołu, kliknij przycisk "Uzupełnij ankietę rekrutacyjną!", aby wypełnić ankietę.

Po analizie Twojej ankiety, w przypadku zainteresowania, skontaktujemy się, aby umówić wstępną rozmowę. Rozmowa ta pozwoli nam omówić szczegóły współpracy i odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Uzupełnij ankietę rekrutacyjną!