Dlaczego większość kampanii reklamowych kończy się fiaskiem?

Patryk Łopot

Na pewno słyszałeś, że wystarczy uruchomić płatną kampanię i skierować ruch na Twoją ofertę, aby zacząć sprzedawać więcej lub zbudować potężną listę mailingową...

Niestety - rzeczywistość jest bardziej brutalna.

Pomyśl tylko - ile razy ustawiałeś proste kampanie, które generowały zasięg i ruch na stronie, ale koszty zapisu na listę lub zakupu produktu były tak ekstremalnie wysokie, że cała kampania w żaden sposób nie spinała się w Excelu.

Poświęcasz czas. Inwestujesz pieniądze...
A na koniec okazuje się, że dokładasz do całego projektu,
zamiast generować 5 czy 6-cyfrową sprzedaż...

Daj mi dosłownie 15 minut, a pokażę Ci sekret skutecznych kampanii
Jeśli zastanawiasz się jak przygotować kampanię Twojego webinaru, kursu lub innego produktu cyfrowego - przeczytaj moją propozycję do końca.

Pokażę Ci unikatowy sposób myślenia i przygotowania do całej kampanii, który pomaga Twórcom zarabiać i skalować sprzedaż z miesiąca na miesiąc.
Do której grupy internetowych
twórców należysz?
Założę się, że Twoje kampanie często przypominają chaos. 

Jestem przekonany, że w Twojej głowie rodzi się tysiące pomysłów na promocję Twojego kursu. Skoro jesteś na tej stronie, to należysz do jeden z grup internetowych twórców:
Twórcy, którzy chcą WIĘCEJ.

Być może masz za sobą jedną kampanię lub kilka, które nie wygenerowały takich wyników, jakich oczekiwałeś.

Przygotowane reklamy nie angażowały odbiorców...
Zbudowana strona miała niską konwersję...
Sprzedażowa sekwencja mailowa była po prostu nieskuteczna...

Poświęciłeś masę czasu na przygotowania, ale po zakończonej kampanii zastanawiasz się czego zabrakło w Twoich działaniach?

Co poszło nie tak, że zamiast widzieć maile o nowych przelewach każdego dnia, jesteś sfrustrowany wynikami?

Twórcy spętani STRACHEM.

A może masz pomysł na kurs, ale COŚ powstrzymuje Cię przed startem? Zrealizowałeś cześć materiałów, przygotowałeś strony i napisałeś maile...
Ale brakuje CZEGOŚ, by zacząć sprzedawać?

Co więcej - brakuje Ci pewności, że przygotowana kampania powiedzie się sukcesem. 

Niezależnie od tego, do której grupy należysz - chcesz skalować sprzedaż. Wiadomo, każdy projekt kampanii wiąże się z inwestycją, a Ty chcesz mieć pewność TU i TERAZ, że osiągniesz sprzedażowy sukces.

Już za chwilę pokażę Ci JEDEN ELEMENT kampanii, który decyduje o jej sukcesie. To właśnie ten sposób działania odróżnia Twórców zarabiających setki tysięcy złotych na swojej wiedzy od aspirujących Twórców, którzy tylko marnują czas na nieskuteczne taktyki i ciągle przepalają budżet.

Czy chcesz poznać dowody skuteczności naszych strategii?

Pewnie pomyślisz, że to wszystko brzmi zbyt pięknie...

Jak jedna rzecz może realnie wpłynąć na ostateczny wynik kampanii i to w każdej branży?

Od 2021 roku pracuję wraz z moim zespołem nad kampaniami Twórców Internetowych.

Ten rok (2023) był rekordowy - dla nas oraz naszych klientów. Regularnie generowaliśmy sześciocyfrowe sprzedaże podczas kampanii. Sprzedawaliśmy na automacie utrzymując rentowność na ekstremalnie wysokim poziomie. Rekordowe kampanie zamieniały 1 PLN budżetu w 35 PLN przychodu.

Nie musisz wierzyć mi na słowo - sprawdź dowody z kampanii naszych klientów oraz wideo opinie nagrane z twórcami internetowymi, którzy sprzedają swoją wiedzę za naprawdę potężne sumy.

Przewijaj

Zobacz, co mówią nasi klienci o wygenerowanych wynikach

Tego nie powiedzą Ci marketerzy -
Nie każda kampania zarobi
dla Ciebie 100.000 PLN

Niestety, nie każdy osiąga tak spektakularne rezultaty, jak nasi klienci.
Przygotowując pierwszą kampanię, ciężko o wyniki rzędu 100.000 czy 200.000 PLN.

Ogromny wpływ na sukces kampanii mają zbudowana już marka i generowane zasięgi.
Bardzo ważny jest produkt i “głodna” grupa docelowa.

Mimo że wielu “guru” zachęca do tworzenia cyfrowych produktów każdego -
ale nie każdy Twórca zarobi setki tysięcy złotych tylko dlatego,
że zdecydował się wejść na rynek sprzedaży wiedzy.

Szokujący sekret
Jak zacząć sprzedawać bez zbudowanej społeczności lub skalować swoją sprzedaż?

Pozostaje pytanie - czy początkujące osoby mają szanse odnieść sukces w sprzedaży wiedzy w internecie, pomimo braku zasięgów, rozpoznawalności i zasobów, które mogą wykorzystać w pierwszej kampanii?

Jeżeli masz za sobą przeprowadzone kampanie to zapewne zastanawiasz się, co konkretnie brakuje w Twoim przypadku, aby realizować większą sprzedaż.

Które elementy lejka należy zoptymalizować, aby sprzedawać więcej?

Jaka strategia sprzedaży przyniesie największe zwroty z inwestycji?

30.684 PLN w sprzedaży na automacie w ciągu miesiąca - bez webinarów i okienek sprzedażowych. Każda zainwestowana złotówka zamienia się w 7 PLN przychodu.

29.530 PLN sprzedaży w 3 dni podczas okna sprzedażowego w lutym 2024 roku. Na reklamę wydaliśmy 163 PLN. Nie musisz inwestować ogromnych kwot - wystarczy precyzyjne targetowanie.

Nie mogę w ciemno obiecać Ci, że Twoja kampania wykręci sprzedaż na poziomie 100.000 PLN czy 200.000 PLN.

Jednak dzięki doświadczeniu z blisko 600 przeprowadzonych kampanii wiem czego potrzebujesz, aby nie sprowadzić klęski na swoją kampanię, jeszcze zanim zacznie się na dobre.

Już teraz mogę Cię uspokoić:

Jeśli przyjmiesz w swoim działaniu strategie osób, które poważnie podchodzą do tematu sprzedaży i skopiujesz ich sposób myślenia - zdecydowanie zwiększysz swoje szanse na powodzenie projektu.
Oto jeden element, który odróżnia kampanie generujące 6-cyfrowe wyniki od kampanii generujących… koszty.

Czas na konkrety - co dokładnie robią Twórcy, którzy sprzedają swoją wiedzę w hurtowych ilościach?

Tylko w 2023 roku otrzymaliśmy 156 zgłoszeń od Twórców takich jak Ty. Zanim w ogóle zaczniemy rozmowę o współpracy pytamy wszystkich o aktualne doświadczenia z kampanią, sprzedażowe cele i zasoby, które możemy wykorzystać.

Zacząłem zastanawiać się - co realnie odróżnia twórców sprzedających za setki tysięcy złotych od osób, które ciągle dokładają do kampanii?

Zacząłem analizować odpowiedzi z ankiet. Przyjrzałem się wynikom w zrealizowanych kampaniach. Przejrzałem także setki postów w grupach zrzeszających internetowych twórców oraz komentarze pod materiałami, które uczą jak sprzedawać wiedzę.

Największa różnica tkwi w dobrze przygotowanym planie działania.

Zacznijmy od bardzo katastroficznego scenariusza, który niestety dotyczy większości kampanii. Przygotowujesz materiały, nagrywasz kurs. Budujesz jakąkolwiek stronę lądującą czy sprzedażową, bo przecież jej potrzebujesz, prawda?

Ustawiasz kampanię i kierujesz na nią ruch. Wyniki za zapis lub zakup po prostu mrożą krew w żyłach. Potem okazuje się, że na webinar przychodzi tylko garść osób, a zakupów jest tak mało, że nawet budżet reklamowy się nie zwraca.

Maile, które przygotowywałeś godzinami są ignorowane przez bazę i w żaden sposób nie przekonują do zakupu. Pod koniec kampanii rozmyślasz tylko nad tym, że inwestycja czasu i pieniędzy w ogóle nie była warta całego projektu.

Spontaniczne działania bez dobrze przygotowanego planu kampanii niestety prowadzą do klęski. Nawet jeśli przygotujesz wszystko jak należy jest spora szansa, że po rynkowej weryfikacji okazuje się, że niektóre założenia całkowicie nie pokrywają się ze stanem faktycznym.

Pozbądź się zmartwień o nieskuteczne kampanie na dobre

Ile kosztuje zebranie 7934 osób zapisanych na webinar? W tej kampanii ZAROBILIŚMY 7078 PLN jeszcze przed webinarem dzięki jednorazowej ofercie po zapisie.

Podczas kampanii możesz napotkać wiele przeszkód. Najczęściej dotyczą one aspektów, na które możesz się wcześniej przygotować.

  • Reklama okazuje się droższa, niż zakładałeś
  • Przygotowane kreacje nie angażują
  • Konwersja strony jest po prostu za niska a frekwencja na webinarze nie napawa optymizmem

Na każde zawirowanie możesz odpowiednio się przygotować.
Aby to zrobić, potrzebujesz profesjonalnego planu,
który uchroni Cię przed katastrofą.

Jak działają twórcy,
którzy realizują wielką sprzedaż?

precyzyjnie przygotowani. Swoja kampanie budują z myślą o procesie, który ciągle będzie udoskonalany. Tworzą lejek sprzedażowy, którego każdy element jest odpowiednio testowany i optymalizowany w trakcie kampanii. 

Wiedzą, jak należy poprowadzić całkowicie nowych odbiorców, aby zachęcić ich do zakupu. Mają plan na wszystkie zawirowania podczas kampanii. 

Solidnie przygotowany plan to wyróżnik twórców, którzy osiągają sukces. Są skupieni na procesie. Wiem to, bo każdego dnia pracuje z nimi. Widzę ich zaangażowanie i nastawienie na proces, który ciągle usprawniają.

Wiedzą, które elementy należy poprawić i decydują o tym na podstawie liczb, a nie domysłów.

Obserwując wyniki klientów widzę, że osoby, które pracują według planu i strategii robią lepsze rezultaty. Podam Ci kilka konkretnych przykładów.

Zarobiliśmy 17.194 PLN jeszcze przed webinarem dzięki jednorazowej ofercie
Już podczas pierwszej kampanii na webinar zapisało się 1503 osoby, z czego 341 kupiło produkt po 47 PLN. To ponad 20% konwersji sprzedaży. Taki wynik pozwolił nam całkowicie pokryć budżet reklamowy i jeszcze zarobić - na kampanii webinarowej wygenerowaliśmy ROAS 3,75.
Podczas kampanii dla Marcina wdrożyliśmy testy AB strony lądującej.
Początkowa konwersja zapisu wynosiła 30.77%. Testując różne warianty stron pod koniec kampanii promowaliśmy stronę, która osiągnęła rekordowe 64.84% konwersji. Bez odpowiedniego modelu wyniki byłby co najmniej 2 razy gorsze.
Obniżyliśmy koszt zapisu na webinar o 76% dzięki odpowiednim testom
Przed startem właściwej kampanii przygotowaliśmy testy tematu webinaru. Prosta kampania pozwoliła nam generować zapisy 76% taniej. To *4x więcej zapisanych* przy takim samym budżecie reklamowym!
To tylko kilka przykładów.
Co łączy wszystkich twórców?
  • Nastawienie na proces
  • Ciągła optymalizacja obecnych działań*

*przy odpowiednim wsparciu doświadczonego zespoły (czyli nas ;) )

Do twórców, którzy chcą
sprzedawać “NATYCHMIAST”
“Patryk, ale ja potrzebuję reklam. Nie potrzebuję układania strategii. Szkoda mi na to czasu. Działajmy tu i teraz, bo chcę sprzedawać!”

Wiem, że chcesz zacząć zarabiać więcej.
Być może kusi Cię perspektywa uruchomiania kampanii już teraz.
Rozważasz współpracę z naszym zespołem i chcesz,
abyśmy przeprowadzili dla Ciebie skuteczną kampanię.

Jednak bez odpowiedniego planu działania i przygotowania lejka - nikt nie skorzysta na tej współpracy...

Wlewanie paliwa do baku z dziurami jest całkowicie bez sensu.

Aby załatać dziury w Twoim lejku sprzedażowym, musimy najpierw je poznać mierząc skuteczność na każdym etapie.

Bez planu i mierzenia konwersji nigdy nie dowiesz się,
co tak naprawdę nie zadziałało w Twojej kampanii.

Możesz zaoszczędzić tysiące złotych budżetu reklamowego, jeśli odpowiednio przygotujesz skuteczny lejek sprzedażowy

Dobry plan działania to podstawa dochodowej kampanii. Spokojnie, nie musisz przygotowywać go samodzielnie. Pozwól, by Twoją strategią zajął się doświadczony zespół. 

Specjalnie dla tych osób, które chcą wycisnąć maksimum ze sprzedaży lub ruszyć z pierwszą kampanią w uporządkowany sposób przygotowałem dopasowany program konsultacyjny.

Wspólnie stworzymy kuloodporną strategię i dokonamy analizy obecnych działań. 
W pełni przygotowujemy się na uruchomienie rentownej kampanii. 

Odpalenie reklam bez planu powoduje, że uciekają nam nie tylko wartościowe dane, które pomagają optymalizować cały mechanizm, ale przede wszystkim powodują straty finansowe. Szczerze chcę tego uniknąć.

To propozycja dla osób, które chcą zwiększyć sprzedaż i odpowiednio przygotować się do przeprowadzenia dochodowej kampanii
“Patryk, ale ja już mam lejek sprzedażowy -
czy muszę tworzyć całkowicie nowy?”

Wszystko zależy od odpowiedniej diagnozy. W grudniu 2023 roku konsultowałem wyniki kampanii z jednym twórcą internetowym. Technicznie przygotował dosłownie wszystko, jak należy.

Stworzył kreacje, strony lądujące i ciekawą ofertę. Problem w tym, że komunikował się z potencjalnymi klientami jak cała jego konkurencja. Niczym się nie wyróżniał.

Inna klientka generowała tysiące zapisów na swój webinar. Koszty za pozyskany kontakt oscylowały w granicach kilku złotych. Na papierze to naprawdę dobry wynik. Jednak podczas wydarzenia tylko niewielka część osób decydowała się na zakup.

Dopiero rozłożenie całej kampanii na drobne elementy pozwoliły na zdiagnozowanie wąskich gardeł i opracowanie planu naprawczego. Wystarczyła zmiana komunikacji i dopracowanie oferty webinarowej, aby w dwóch przypadkach zwiększyć sprzedaż.

Czasem potrzebujemy świeżego spojrzenia na naszą strategię. Niekiedy ktoś musi wyprowadzić Cię na prostą dotkliwym dla naszego ego stwierdzeniem, że ten pomysł po prostu nie wypali.

Nie wiem, czy Twoje obecne cele są realne. Nie wiem, który etap Twojego lejka blokuje sprzedaż. Jednak wszystkiego mogę dowiedzieć się z liczb i dać Ci trafne rekomendacje, co należy poprawić.

Twórcy, którzy nie potrafią odpowiedzieć na te pytania,
nie powinni skupiać się na kupowaniu reklam

Daj sobie czas.

Zrobione? Super!
Jakie wyciągasz wnioski?

Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć na powyższe pytania lub odpowiedzi sprowadzają się do stwierdzenia “Potrzebuję lepszego planu”
- oto co przygotowałem.

Zrób prosty, ale bardzo efektywny test. Dzięki
niemu dowiesz się, na jakim etapie jesteś.
Odpowiedz na poniższe pytania:

  • Czy mam poczucie, że moja kampania jest solidnie zaplanowana?
  • Czy realizuję kampanie na podstawie lejka, czy po prostu “promuję posty”?
  • Ile kosztuje mnie zrealizowany zakup mojego kursu?
  • Czy przeprowadziłem testy każdego etapu lejka?
  • Czy wiem, jakie wskaźniki powinienem analizować?
  • Jaką obecnie mam konwersję strony lądującej?
  • Jaką konwersję ma moja strona sprzedażowa?
  • Na jakim etapie mojego lejka odpada najwięcej klientów?

Nigdy nie jest za późno, aby
przygotować odpowiedni plan działania

A co jeśli masz plan - przygotowaną strategię, materiały i treści, które wystarczy tylko promować?

Skoro wciąż czytasz tę stronę, to przypuszczam, że obecna strategia nie generuje wyników, o których marzysz.

W wielu przypadkach wystarczy precyzyjna ocena doświadczonej osoby, aby wskazać błędy w obecnej strategii, które hamują wzrost sprzedaży.

W ten sposób pomogłem już dziesiątkom twórców i wspólną pracą odblokowaliśmy pełen potencjał przygotowanego lejka.

Wspólne przygotowanie strategii to idealna propozycja dla Ciebie, jeśli w ciągu 30 dni chcesz:


  • Zaplanować całą kampanię w uporządkowany sposób, aby uniknąć zbędnego chaosu i skupić się na sprzedaży
  • Przygotować solidny harmonogram kampanii, aby mieć pewność, że wszystko zostanie przygotowane na czas
  • Poznać najskuteczniejsze strategie realizacji kampanii budującej listę oraz najskuteczniejsze taktyki sprzedażowe
  • Dowiedzieć się, co aktualnie nie działa w Twoim lejku i gdzie są wąskie gardła i przede wszystkim dokonać ich optymalizacji, aby sprzedawać więcej
  • Omówić wszystkie elementy, które trzeba przygotować, aby zbudować rentowny lejek sprzedażowy, aby przygotować i przetestować je odpowiednio wcześniej, by nie musieć tworzyć ich w locie tylko z odpowiednim zapasem czasowym
  • Przeprowadzić dokładną symulację lejka, aby poznać realne liczby, które musisz wypracować, aby osiągnąć wymarzony cel sprzedażowy
Pełne wsparcie profesjonalistów we wdrażaniu skutecznych lejków sprzedażowych

Podczas naszej współpracy nie tylko opracujemy strategię. Wspólnie wdrożymy wszystkie niezbędne elementy. Nie chcę współtworzyć dokumentu, który schowasz do szuflady. Dlatego:

Baza Wiedzy
Otrzymasz bazę wiedzy wypełnioną schematami i taktykami do tworzenia grafik, tekstów, wideo oraz wszystkich niezbędnych stron. To materiały, które pomagały generować 6, a nawet 7-cyfrowe wyniki sprzedażowe
Audyt materiałów
Udzielę Ci celnych rekomendacji i dam komentarze do przygotowanych przez Ciebie materiałów
Lejek sprzedażowy
Wspólnie opracujemy strukturę kampanii, aby mieć pewność, że docierasz do właściwych osób na każdym etapie zakupowym
Dlaczego śmiało mogę powiedzieć, że to najbardziej dopasowana propozycja budowania strategii sprzedaży do Twoich indywidualnych potrzeb?

Być może pomyślisz, że omawiana tutaj oferta niczym nie różni się od popularnych grup coachingowych, które prowadzą inni specjaliści.

Różnica jest znacząca - pracujemy 1:1, więc skupiamy się TYLKO na Twoim lejku.

Moja dostępność czasowa jest mocno ograniczona. W ten sposób nie mogę pomóc każdemu. Informację o dostępnych slotach na indywidualną współpracę znajdziesz na tej stronie.

Jeśli mój kalendarz się wypełni - nie będę mógł Ci pomóc w ułożeniu planu.

A tak całkowicie szczerze - może zastanawiasz się, po co to wszystko?

W teorii mógłbym przedstawić Ci ofertę na ustawienie reklam. Skierujemy ruch na obecną stronę bez zadbania o cały przepływ klientów.

Niestety - wynik takiego działania często jest jeden - brak zwiększonej sprzedaży i przepalony budżet na promocję nieskutecznego lejka.

Nie mniej spora część internetowych twórców, którzy do nas trafiają mają już przygotowane rentowne kampanie.

Być może sprzedajesz, ale chcesz zwiększyć skalę działania. Masz podstawy, by uważać swój lejek za skuteczny.

Dlatego przygotowałem rozszerzony pakiet budowania strategii o prowadzenie skutecznej kampanii.

Wybierz go tylko wtedy, jeśli masz pewność, że Twój lejek potrzebuje skali (!)

Albo jesteś na tyle zdecydowanym i zdeterminowanym Twórcą, że zaraz po przygotowaniu solidnego planu nie chcesz zwlekać i od razu przetestować skuteczność przygotowanego lejka na prawdziwym rynku.

PRZYGOTOWANIE
Oto proces, który poprowadzi Cię do 6-cyfrowej kampanii

Czas na konkrety.
Co dokładnie weźmiemy na warsztat podczas naszej współpracy?

Poznaj proces, który wypracowałem podczas pracy z ponad setką twórców internetowych.

Działanie krok po kroku według tego modelu znacząco zwiększa szanse na zbudowanie i wdrożenie strategii, która generuje 6-cyfrowe wyniki.

  • Zacznijmy od diagnozy

    Podczas pierwszej sesji zrobimy burzę pomysłów.
    Zbierzemy wszystkie idee, które chodzą Ci po głowie.
    Skonfrontujemy je z modelami sprzedaży, które są skuteczne. 

    Zadam Ci precyzyjne pytania do Twoich preferencji sprzedażowych Omówimy dotychczasowe działania oraz ich efekty.
    Opowiesz o przygotowanych już zasobach, aby nie zaczynać od zera.
    Stworzymy zarys planu dopasowany do Twojego produktu oraz branży.

  • Audyt obecnych zasobów

    Następnie zajmiemy się audytem.
    Sprawdzimy Twoje konto reklamowe i przygotowane zasoby.
    Jeśli ich skuteczność jest zadowalająca - uwzględnimy je w naszym planie. 

    Dzięki temu oszczędzimy czas na ponowne przygotowanie materiałów.
    Znając dotychczasowe liczby możemy jeszcze lepiej przygotować cały plan.
    Namierzymy wąskie gardła i elementy, które należy poprawić.

  • Ułożenie diagramu lejka

    Kolejnym krokiem będzie przygotowanie planu działania.
    Przybierze on formę czytelnego diagramu.

    Dzięki temu widzimy jak zbudowany jest cały lejek - od reklamy aż po zakup.
    Taki diagram już na samym starcie pokaże Ci, jakie elementy są do przygotowania podczas kampanii. 

    To pozwoli Ci uniknąć zaskoczenia, że w trakcie kampanii jest do przygotowania seria maili lub inne materiały. Wspólnie, odpowiednio wcześnie, przygotujemy komplet treści i elementów, aby podczas kampanii skupiać się tylko na optymalizacji, a nie tworzeniu.

    Celem większości lejków jest przygotowanie kampanii w taki sposób, aby dotrzeć do całkowicie nowych odbiorców.

    Niezależnie od tego, czy planujesz webinar, sprzedajesz tani kurs albo budujesz listę mailingową dzięki darmowym treściom - tworzymy kampanię, która realizuje konwersję na stronie.

    Budowanie kampanii pod generowanie wyświetleń czy ruchu na stronie WWW w większości przypadków nie ma sensu. Od samego początku musimy weryfikować czy lejek realizuje najważniejszy cel.

  • Konkretny plan i harmonogram realizacji

    Mając przed oczami spis każdego elementu lejka bez problemu będziesz mógł zadecydować o tym, czy realizujesz brakujące lub nieefektywne elementy samodzielnie, czy też chcesz zlecić przygotowanie na zewnątrz. 

    Przygotujemy konkretny plan realizacji.
    Udostępnimy Ci nasze procedury, które znacząco ułatwiają przygotowanie każdego z elementów i przede wszystkim neutralizują ryzyko, że o czymś zapomnisz.

    To pomoże Ci lepiej zaplanować czas i budżet na przygotowanie lejka.

WDROŻENIE/KONSULTACJE
Wyobraź sobie tworzenie treści i prowadzenie
kampanii według przygotowanego wcześniej planu

Być może pomyślisz, że omawiana tutaj oferta niczym nie różni się od popularnych grup coachingowych, które prowadzą inni specjaliści. Różnica jest znacząca - pracujemy 1:1, więc skupiamy się TYLKO na Twoim lejku.

Moja dostępność czasowa jest mocno ograniczona. W ten sposób nie mogę pomóc każdemu. Informację o dostępnych slotach na indywidualną współpracę znajdziesz na tej stronie. Jeśli mój kalendarz się wypełni - nie będę mógł Ci pomóc w ułożeniu planu.

A tak całkowicie szczerze - może zastanawiasz się, po co to wszystko? W teorii mógłbym przedstawić Ci ofertę na ustawienie reklam. Skierujemy ruch na obecną stronę bez zadbania o cały przepływ klientów. Niestety - wynik takiego działania często jest jeden - brak zwiększonej sprzedaży i przepalony budżet na promocję nieskutecznego lejka.

Cotygodniowe sesje konsultacyjne

Cykliczne spotkania to natychmiastowe wsparcie na każdym etapie realizacji kampanii i okna sprzedażowego. Podczas regularnych spotkań przekażę Ci najlepsze strategie, które generowały milionowe sprzedaże w dziesiątkach branży w ponad 550 wdrożonych kampaniach. 

Podczas pierwszych spotkań wypracujemy strategię na najbliższe kampanie. Przygotuję szczegółowy diagram prezentujący lejek wraz z listą zadań do wykonania dla każdego kluczowego elementu. Nic nie umknie naszej uwadze. 

Każdego tygodnia podczas trwania kampanii omówimy wypracowane wyniki i udzielę Ci dedykowanych rekomendacji. Pozyskasz doświadczonego gracza do prowadzenia Twojej kampanii. Błyskawicznie namierzymy wąskie gardła dzięki autorskim narzędziom do monitoringu skuteczności kampanii na każdym etapie lejka sprzedażowego. 

Sesje konsultacyjne planujemy w taki sposób, aby były konkretne i zajmowały tyle czasu, ile dokładnie powinny. Otrzymasz podsumowanie każdej rozmowy na maila z listą zadań do zrealizowania.

Wsparcie w tworzeniu kreacji reklamowych

Ocenię wszystkie przygotowane przez Ciebie lub zespół materiały - teksty, grafiki, maile czy strony. Trafne rekomendacje = wzrost konwersji.

Wsparcie w tworzeniu elementów lejka

Dodatkowo zaudytuję Twoje strony zapisowe i sprzedażowe. Jeśli nie masz przygotowanych stron, to już na starcie współpracy otrzymasz schematy, które pomogą Ci przygotować oferty według sprawdzonych przykładów, które generowały rekordowe sprzedaże w kampaniach naszych klientów.

Plan - Gotowy!
Kreacje, strony, maile i inne elementy - w pełnej gotowości!
Czas na uruchomienie rentownej kampanii

KAMPANIA
Jak uruchomić kampanię, która generuje 6-cyfrowe wyniki sprzedażowe?

Pora na napełnienie lejka sprzedażowego ruchem. Płatna kampania to idealne rozwiązanie, które oszczędza masę czasu. Aby nie traktować reklamy jako koszt, a inwestycję, potrzebujesz rentownej kampanii, która zarabia.

Dochodowa kampania to nic innego jak odpowiednie przygotowanie techniczne, konfiguracja reklam i stała analiza oraz optymalizacja sprzedaży. Realizując sprawdzony proces mamy pewność, że nic nie umknie naszej uwadze. Jak wygląda to w praktyce?

I
Techniczne przygotowanie do kampanii

Zanim uruchomimy kampanię zadbamy o wszystkie aspekty techniczne. Analizując zgłoszenia do współpracy obserwuję, że 74% osób nie ma zainstalowanych narzędzi analitycznych na stronie lub ma wątpliwości co do prawidłowości zbieranych danych.

Możliwe, że Ty również do końca nie wiesz, jaki dokładnie zwrot z inwestycji przynoszą płatne reklamy. Które kreacje konwertują najlepiej. Jakie grupy działają i jak skuteczna jest Twoja strona. Spokojnie - koniec z tym. Odpowiednie opikselowanie strony pomoże nam zbierać wartościowe dane i właściwie optymalizować kampanię w trakcie.

Pracujemy na liczbach - nie na odczuciach.

II
Konfiguracja reklam

Czas na uruchomienie kampanii. Opracujemy zestawy reklamowe (grupy odbiorców) korzystając z najlepszych praktyk i przekazanych informacji o Twojej grupie docelowej. Zadbamy o dopasowane umiejscowienie reklamy. Jeśli budujesz społeczność na Instagramie uruchomimy również reklamę w tym kanale.

Dobierzemy odpowiedni budżet reklamowy dla każdego zestawu. Wgramy komplet kreacji i skonfigurujemy testy AB dla całej kampanii, aby przetestować jak najwięcej możliwości i móc jasno określić co działa najlepiej.

III
Analiza i optymalizacja

W trakcie trwania kampanii, każdego dnia analizujemy Twoją kampanię i wprowadzamy doraźne modyfikacje w zestawach reklamowych, aby wycisnąć maksimum z wydawanego budżetu.

IV
Pierwsze wyniki

Poznasz je już po kilku dniach od uruchomienia kampanii reklamowej. Nieprzerwana komunikacja pozwala nam reagować szybko. Płatna reklama daje potężną przewagę - dosłownie w kilka dni możemy wstępnie zweryfikować skuteczność ułożonego planu i przygotowanych zasobów.

V
Omówienie wyników i nieustanne wsparcie

Podczas cyklicznych rozmów omawiamy wyniki. Pracując na liczbach możemy szybko dopasować nowe lub odświeżone strategie. Otrzymujesz od nas stałe wsparcie na każdym etapie realizacji kampanii. Sesje konsultacyjne planujemy w taki sposób, aby były konkretne i zajmowały tyle czasu, ile dokładnie powinny.

Po każdej zakończonej kampanii otrzymasz raport wraz z omówieniem. Skupiamy się na najważniejszych wskaźnikach. Do każdego raportu załączamy rekomendacje. Dzięki temu wiesz, jakie grupy i kreacje działały najlepiej i co należy poprawić w całym lejku sprzedażowym, aby generować jeszcze lepsze wyniki.

Co dokładnie otrzymasz podczas
naszej współpracy?

Uff, dużo tego. Czas na podsumowanie tego, co otrzymasz decydując się na współpracę
przy budowaniu strategii sprzedażowej z naszym zespołem.

Ekspercką ocenę Twojego pomysłu na całą kampanię podczas sesji konsultacyjnej - omówimy założenia i już od postaw zaczniemy modelować dochodową strategię

Audyt przygotowanych materiałów do kampanii - dzięki naszej analizie dowiesz się, co warto zmienić, aby osiągnąć lepsze wyniki

Audyt dotychczasowych kampanii związanych z lejkiem, który pomoże Ci zdiagnozować wąskie gardła i przestać przepalać budżet reklamowy

Ułożony lejek sprzedażowy wraz z arkuszem do monitoringu wyników i konkretny plan wdrożeniowy - te elementy nam zmapować drogę, jaką musi przejść nasz klient

Cotygodniowe konsultacje omawiające przebieg przygotowań do uruchomienia skutecznej kampanii.

Odpowiemy na wszystkie pytania i poprowadzimy Cię przez cały proces dzieląc się doświadczeniem z blisko 600 przeprowadzonych kampanii

Wsparcie w realizacji treści i niezbędnych elementów lejka, czyli trafne komentarze do przygotowywanych przez Ciebie treści

Właściwe wdrożenie zdarzeń i monitoringu na stronach WWW, aby mieć pewność poprawnie zbieranych danych i obliczanego zwrotu z reklam

Decydując się na współpracę rozszerzoną o przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowej otrzymasz:

Profesjonalną konfigurację kampanii wraz z testami A/B, które pomogą nam odnaleźć najbardziej dochodowe grupy odbiorców oraz skuteczne kreacje reklamowe

Staranną konfigurację zasobów na koncie reklamowym, aby wykorzystać potencjał Twoich zasobów do granic możliwości

Codzienną analizę i optymalizację reklam podczas trwania kampanii, realizowaną przez indywidualnego opiekuna konta reklamowego z wieloletnim doświadczeniem

Szczegółowy raport z rekomendacjami po zakończonej kampanii z wyszczególnieniem najważniejszych wniosków, które pozwolą ci wyciągnąć sprzedażowe maksimum z przygotowanego lejka

Jak śmiesznie mała inwestycja doprowadzi
Cię do 6-cyfrowych sprzedaży?

Regularna wartość całego pakietu to 14.590 PLN netto.

Jednak wiem, że nie każdy może sobie na taką jednorazową inwestycję.
Dlatego przygotowałem dwa pakiety. Pierwszy dotyczy ułożenia planu i wsparcia
w przygotowaniu kampanii. Drugi jest wzbogacony o uruchomienie i optymalizację kampanii.

Indywidualne wsparcie
w budowie lejka sprzedażowego
  • Strategiczna konsultacja na start
  • Audyt obecnych zasobów
  • Audyt dotychczasowych kampanii
  • Szczegółowy diagram lejka sprzedażowego
  • Plan i harmonogram kampanii
  • Wdrożenie zdarzeń reklamowych na stronach WWW
  • Wsparcie w kompleksowym wdrożeniu lejka oraz przygotowaniu i uruchomieniu reklam podczas czterech, indywidualnych, cotygodniowych sesji konsultacyjnych.
  • Profesjonalną konfigurację kampanii z testami A/B
  • Staranne przygotowanie zasobów na koncie reklamowym
  • Codzienną analizę i optymalizację reklam przez 30 dni
  • Szczegółowy raport po zakończonej kampanii
  • Trafne rekomendacje dotyczące optymalizacji lejka
Indywidualne wsparcie
w budowie lejka sprzedażowego
+ Konfiguracja, analiza i optymalizacja kampanii Facebook Ads
  • Strategiczna konsultacja na start
  • Audyt obecnych zasobów
  • Audyt dotychczasowych kampanii
  • Szczegółowy diagram lejka sprzedażowego
  • Plan i harmonogram kampanii
  • Wdrożenie zdarzeń reklamowych na stronach WWW
  • Wsparcie w kompleksowym wdrożeniu lejka oraz przygotowaniu i uruchomieniu reklam podczas czterech, indywidualnych, cotygodniowych sesji konsultacyjnych.
  • Profesjonalną konfigurację kampanii z testami A/B
  • Staranne przygotowanie zasobów na koncie reklamowym
  • Codzienną analizę i optymalizację reklam przez 30 dni
  • Szczegółowy raport po zakończonej kampanii
  • Trafne rekomendacje dotyczące optymalizacji lejka
Wybierz pakiet teraz -
odbierz bonusy o wartości 2860 PLN netto
BONUS #1
Baza standardów i wskazówek do materiałów reklamowych
jeśli tworzysz kreacje samodzielnie - skorzystaj z naszej bazy wiedzy i rekomendacji do tworzenia postów. Stworzyliśmy tysiące kreacji - po prostu wiemy, co działa :)
BONUS #2
Baza standardów i wskazówek do stron lądujących i sprzedażowych
jeśli zadecydujesz o samodzielnym wdrożeniu stron - tak do końca nie zostaniesz z tym samemu. Otrzymasz od nas bogatą wiedzę wskazówek, które pomagają nam na co dzień tworzyć strony z wysokimi konwersjami.
BONUS #3
Baza standardów i wskazówek do nagrania kreacji wideo
dzięki naszym materiałom przygotujesz chwytliwe scenariusze. Pokażemy Ci proces, który sprawi, że bezproblemowo nagrasz angażujące reklamy.
BONUS #4
Schemat i wskazówki do prezentacji webinarowej
jeśli debiutujesz na żywo lub chcesz usprawnić swój webinar to koniecznie musisz skorzystać z naszych wskazówek do przygotowania i prowadzenia webinaru.
BONUS #5
Baza schematów maili dopasowanych do każdego etapu lejka
nie zaczynaj pisania z pustą kartką! Nasze schematy to gwarancja wysokich wskaźników klikalności w Twoich mailach.
Odkryj jak zamienić nieskuteczną
kampanię w dochodowy biznes online

Wiem, że zależy Ci na większej sprzedaży. Decydując się na jeden z pakietów podejmujesz ekstremalnie ważną decyzję dla swojego biznesu. Układając odpowiedni plan i korzystając z naszego doświadczenia z blisko 600 kampanii masz pewność, że osiągniesz lepsze wyniki.

Pamiętaj, że nasza współpraca to pełne skupienie na Twoim lejku.

Dokręcimy efektywność każdego etapu i dopasujemy wszystkie strategie pod Twój biznes. Mając wsparcie doświadczonych osób zdecydowanie szybciej osiągniesz 6-cyfrowe wyniki w sprzedaży.

100% satysfakcja z ułożonego planu - lub zwrot pieniędzy

Jestem tak pewien skuteczności przygotowanego procesu, że całe ryzyko biorę na siebie.

Jeśli po prezentacji strategii Twojego lejka sprzedażowego uznasz, że ten plan nie ma szansy się sprawdzić i doprowadzić do wymarzonej sprzedaży - zwrócę Ci pełną kwotę, którą zainwestowałeś w naszą współpracę.

Twoje zadowolenie i pewność do podejmowanych działań są dla mnie kluczowe.

Nie mam czasu dla wszystkich - przede wszystkim dbam o jakość

Dostępność mojego kalendarza jest ograniczona. Nie mogę współpracować osobiście z każdym, kto do nas się zgłosi.

Uruchamiając ten projekt ograniczyłem dostępność do 7 miejsc każdego miesiąca.

To pozwala mi zachować skupienie na każdym z projektów i dodatkowo wciąż mam przestrzeń na rozwijanie firmy oraz życie prywatne.

Aktualnie jest dostępne 3 z 7 miejsc na indywidualną współpracę konsultacyjną. Tę ofertę odwiedza kilka osób w tygodniu.

Jeśli chcesz zacząć już teraz - nie czekaj i wybierz pakiet odpowiedni dla Ciebie.

Wolisz przepalać budżet czy generować wymarzoną sprzedaż?

Oczywiście decyzja wciąż pozostaje w Twoich rękach. Możesz samodzielnie dochodzić do ułożenia rentownego lejka sprzedażowego. Tylko pamiętaj o dwóch najważniejszych kosztach - czas, który upływa oraz przepalony budżet na nieskuteczne reklamy.

Możesz też skorzystać z eksperckiej wiedzy i pozbyć się chaosu raz na zawsze. To droga na skróty, która zdecydowanie szybciej doprowadzi Cię do wymarzonych wyników.

Jeśli wciąż się zastanawiasz - napisz do mnie SMS (798-631-923). Połączenia od nieznanych numerów mam zablokowane, więc oddzwonię najszybciej jak to możliwe.

Naprawdę nie chcę naciskać. Po prostu podejmij właściwą decyzję. I pamiętaj - daję Ci 100% gwarancję satysfakcji.

Co wydarzy się po zakupie?
  • Zaraz po opłaceniu zamówienia uruchomimy proces onboardingowy - trochę jak na lotnisku.

    Utworzymy projekt w Asanie, gdzie znajdziesz cały proces, według którego będziemy pracować.

    Wszystkie najważniejsze materiały i instrukcje otrzymasz bez zbędnej zwłoki.

  • Pierwszym krokiem będzie uzupełnienie szczegółowej ankiety oraz nadanie niezbędnych dostępów według instrukcji.

    Umówimy też termin pierwszej rozmowy, gdzie szczegółowo omówimy pomysł na kampanię.

  • Po poznaniu Twojej wizji i audycie dotychczasowych kampanii, lejka i wykorzystywanych materiałów przygotuję solidny plan nowego (lub odświeżonego) lejka sprzedażowego.

  • Omówimy go na kolejnej rozmowie i zaplanujemy proces wykonawczy.

    Po Twojej akceptacji zakasamy rękawy i zabieramy się do budowy lejka, który już niedługo Cię ozłoci 🙂