Uwaga! Metoda, którą przedstawię daje 100% gwarancji na zwiększenie sprzedaży w mniej niż 90 dni. Ręczę za to swoimi pieniędzmi.
Na pewno słyszałeś, że wystarczy uruchomić płatną kampanię i skierować ruch na Twoją ofertę, aby zacząć sprzedawać więcej lub zbudować potężną listę mailingową...
Niestety - rzeczywistość jest bardziej brutalna.
Pomyśl tylko - ile razy ustawiałeś proste kampanie, które generowały zasięg i ruch na stronie, ale koszty zapisu na listę lub zakupu produktu były tak ekstremalnie wysokie, że cała kampania w żaden sposób nie spinała się w Excelu.
Poświęcasz czas. Inwestujesz pieniądze...
A na koniec okazuje się, że dokładasz do całego projektu,
zamiast generować 5 czy 6-cyfrową sprzedaż...
Pokażę Ci unikatowy sposób myślenia i przygotowania do całej kampanii, który pomaga Twórcom zarabiać i skalować sprzedaż z miesiąca na miesiąc.
twórców należysz?
Jestem przekonany, że w Twojej głowie rodzi się tysiące pomysłów na promocję Twojego kursu. Skoro jesteś na tej stronie, to należysz do jeden z grup internetowych twórców:
Być może masz za sobą jedną kampanię lub kilka, które nie wygenerowały takich wyników, jakich oczekiwałeś.
Przygotowane reklamy nie angażowały odbiorców...
Zbudowana strona miała niską konwersję...
Sprzedażowa sekwencja mailowa była po prostu nieskuteczna...
Poświęciłeś masę czasu na przygotowania, ale po zakończonej kampanii zastanawiasz się czego zabrakło w Twoich działaniach?
Co poszło nie tak, że zamiast widzieć maile o nowych przelewach każdego dnia, jesteś sfrustrowany wynikami?
A może masz pomysł na kurs, ale COŚ powstrzymuje Cię przed startem? Zrealizowałeś cześć materiałów, przygotowałeś strony i napisałeś maile...
Ale brakuje CZEGOŚ, by zacząć sprzedawać?
Co więcej - brakuje Ci pewności, że przygotowana kampania powiedzie się sukcesem.
Niezależnie od tego, do której grupy należysz - chcesz skalować sprzedaż. Wiadomo, każdy projekt kampanii wiąże się z inwestycją, a Ty chcesz mieć pewność TU i TERAZ, że osiągniesz sprzedażowy sukces.
Już za chwilę pokażę Ci JEDEN ELEMENT kampanii, który decyduje o jej sukcesie. To właśnie ten sposób działania odróżnia Twórców zarabiających setki tysięcy złotych na swojej wiedzy od aspirujących Twórców, którzy tylko marnują czas na nieskuteczne taktyki i ciągle przepalają budżet.
Pewnie pomyślisz, że to wszystko brzmi zbyt pięknie...
Jak jedna rzecz może realnie wpłynąć na ostateczny wynik kampanii i to w każdej branży?
Od 2021 roku pracuję wraz z moim zespołem nad kampaniami Twórców Internetowych.
Ten rok (2023) był rekordowy - dla nas oraz naszych klientów. Regularnie generowaliśmy sześciocyfrowe sprzedaże podczas kampanii. Sprzedawaliśmy na automacie utrzymując rentowność na ekstremalnie wysokim poziomie. Rekordowe kampanie zamieniały 1 PLN budżetu w 35 PLN przychodu.
Nie musisz wierzyć mi na słowo - sprawdź dowody z kampanii naszych klientów oraz wideo opinie nagrane z twórcami internetowymi, którzy sprzedają swoją wiedzę za naprawdę potężne sumy.
Zobacz, co mówią nasi klienci o wygenerowanych wynikach
Nie każda kampania zarobi
dla Ciebie 100.000 PLN
Niestety, nie każdy osiąga tak spektakularne rezultaty, jak nasi klienci.
Przygotowując pierwszą kampanię, ciężko o wyniki rzędu 100.000 czy 200.000 PLN.
Ogromny wpływ na sukces kampanii mają zbudowana już marka i generowane zasięgi.
Bardzo ważny jest produkt i “głodna” grupa docelowa.
Mimo że wielu “guru” zachęca do tworzenia cyfrowych produktów każdego -
ale nie każdy Twórca zarobi setki tysięcy złotych tylko dlatego,
że zdecydował się wejść na rynek sprzedaży wiedzy.
Pozostaje pytanie - czy początkujące osoby mają szanse odnieść sukces w sprzedaży wiedzy w internecie, pomimo braku zasięgów, rozpoznawalności i zasobów, które mogą wykorzystać w pierwszej kampanii?
Jeżeli masz za sobą przeprowadzone kampanie to zapewne zastanawiasz się, co konkretnie brakuje w Twoim przypadku, aby realizować większą sprzedaż.
Które elementy lejka należy zoptymalizować, aby sprzedawać więcej?
Jaka strategia sprzedaży przyniesie największe zwroty z inwestycji?
30.684 PLN w sprzedaży na automacie w ciągu miesiąca - bez webinarów i okienek sprzedażowych. Każda zainwestowana złotówka zamienia się w 7 PLN przychodu.
29.530 PLN sprzedaży w 3 dni podczas okna sprzedażowego w lutym 2024 roku. Na reklamę wydaliśmy 163 PLN. Nie musisz inwestować ogromnych kwot - wystarczy precyzyjne targetowanie.
Nie mogę w ciemno obiecać Ci, że Twoja kampania wykręci sprzedaż na poziomie 100.000 PLN czy 200.000 PLN.
Jednak dzięki doświadczeniu z ponad 700 przeprowadzonych kampanii wiem czego potrzebujesz, aby nie sprowadzić klęski na swoją kampanię, jeszcze zanim zacznie się na dobre.
Już teraz mogę Cię uspokoić:
Czas na konkrety - co dokładnie robią Twórcy, którzy sprzedają swoją wiedzę w hurtowych ilościach?
Tylko w 2023 roku otrzymaliśmy 156 zgłoszeń od Twórców takich jak Ty. Zanim w ogóle zaczniemy rozmowę o współpracy pytamy wszystkich o aktualne doświadczenia z kampanią, sprzedażowe cele i zasoby, które możemy wykorzystać.
Zacząłem zastanawiać się - co realnie odróżnia twórców sprzedających za setki tysięcy złotych od osób, które ciągle dokładają do kampanii?
Zacząłem analizować odpowiedzi z ankiet. Przyjrzałem się wynikom w zrealizowanych kampaniach. Przejrzałem także setki postów w grupach zrzeszających internetowych twórców oraz komentarze pod materiałami, które uczą jak sprzedawać wiedzę.
Zacznijmy od bardzo katastroficznego scenariusza, który niestety dotyczy większości kampanii. Przygotowujesz materiały, nagrywasz kurs. Budujesz jakąkolwiek stronę lądującą czy sprzedażową, bo przecież jej potrzebujesz, prawda?
Ustawiasz kampanię i kierujesz na nią ruch. Wyniki za zapis lub zakup po prostu mrożą krew w żyłach. Potem okazuje się, że na webinar przychodzi tylko garść osób, a zakupów jest tak mało, że nawet budżet reklamowy się nie zwraca.
Maile, które przygotowywałeś godzinami są ignorowane przez bazę i w żaden sposób nie przekonują do zakupu. Pod koniec kampanii rozmyślasz tylko nad tym, że inwestycja czasu i pieniędzy w ogóle nie była warta całego projektu.
Spontaniczne działania bez dobrze przygotowanego planu kampanii niestety prowadzą do klęski. Nawet jeśli przygotujesz wszystko jak należy jest spora szansa, że po rynkowej weryfikacji okazuje się, że niektóre założenia całkowicie nie pokrywają się ze stanem faktycznym.
Ile kosztuje zebranie 7934 osób zapisanych na webinar? W tej kampanii ZAROBILIŚMY 7078 PLN jeszcze przed webinarem dzięki jednorazowej ofercie po zapisie.
Podczas kampanii możesz napotkać wiele przeszkód. Najczęściej dotyczą one aspektów, na które możesz się wcześniej przygotować.
-
Reklama okazuje się droższa, niż zakładałeś
-
Przygotowane kreacje nie angażują
-
Konwersja strony jest po prostu za niska a frekwencja na webinarze nie napawa optymizmem
Na każde zawirowanie możesz odpowiednio się przygotować.
Aby to zrobić, potrzebujesz profesjonalnego planu,
który uchroni Cię przed katastrofą.
którzy realizują wielką sprzedaż?
Są precyzyjnie przygotowani. Swoja kampanie budują z myślą o procesie, który ciągle będzie udoskonalany. Tworzą lejek sprzedażowy, którego każdy element jest odpowiednio testowany i optymalizowany w trakcie kampanii.
Wiedzą, jak należy poprowadzić całkowicie nowych odbiorców, aby zachęcić ich do zakupu. Mają plan na wszystkie zawirowania podczas kampanii.
Solidnie przygotowany plan to wyróżnik twórców, którzy osiągają sukces. Są skupieni na procesie. Wiem to, bo każdego dnia pracuje z nimi. Widzę ich zaangażowanie i nastawienie na proces, który ciągle usprawniają.
Wiedzą, które elementy należy poprawić i decydują o tym na podstawie liczb, a nie domysłów.
Obserwując wyniki klientów widzę, że osoby, które pracują według planu i strategii robią lepsze rezultaty. Podam Ci kilka konkretnych przykładów.
Co łączy wszystkich twórców?
-
Nastawienie na proces
-
Ciągła optymalizacja obecnych działań*
*przy odpowiednim wsparciu doświadczonego zespoły (czyli nas ;) )
sprzedawać “NATYCHMIAST”
Wiem, że chcesz zacząć zarabiać więcej.
Być może kusi Cię perspektywa uruchomiania kampanii już teraz.
Rozważasz współpracę z naszym zespołem i chcesz,
abyśmy przeprowadzili dla Ciebie skuteczną kampanię.
Jednak bez odpowiedniego planu działania i przygotowania lejka - nikt nie skorzysta na tej współpracy...
Wlewanie paliwa do baku z dziurami jest całkowicie bez sensu.
Aby załatać dziury w Twoim lejku sprzedażowym, musimy najpierw je poznać mierząc skuteczność na każdym etapie.
Bez planu i mierzenia konwersji nigdy nie dowiesz się,
co tak naprawdę nie zadziałało w Twojej kampanii.
Dobry plan działania to podstawa dochodowej kampanii. Spokojnie, nie musisz przygotowywać go samodzielnie. Pozwól, by Twoją strategią zajął się doświadczony zespół.
Specjalnie dla tych osób, które chcą wycisnąć maksimum ze sprzedaży lub ruszyć z pierwszą kampanią w uporządkowany sposób przygotowałem dopasowany program konsultacyjny.
Wspólnie stworzymy kuloodporną strategię i dokonamy analizy obecnych działań.
W pełni przygotowujemy się na uruchomienie rentownej kampanii.
Odpalenie reklam bez planu powoduje, że uciekają nam nie tylko wartościowe dane, które pomagają optymalizować cały mechanizm, ale przede wszystkim powodują straty finansowe. Szczerze chcę tego uniknąć.
czy muszę tworzyć całkowicie nowy?”
Wszystko zależy od odpowiedniej diagnozy. W grudniu 2023 roku konsultowałem wyniki kampanii z jednym twórcą internetowym. Technicznie przygotował dosłownie wszystko, jak należy.
Stworzył kreacje, strony lądujące i ciekawą ofertę. Problem w tym, że komunikował się z potencjalnymi klientami jak cała jego konkurencja. Niczym się nie wyróżniał.
Inna klientka generowała tysiące zapisów na swój webinar. Koszty za pozyskany kontakt oscylowały w granicach kilku złotych. Na papierze to naprawdę dobry wynik. Jednak podczas wydarzenia tylko niewielka część osób decydowała się na zakup.
Dopiero rozłożenie całej kampanii na drobne elementy pozwoliły na zdiagnozowanie wąskich gardeł i opracowanie planu naprawczego. Wystarczyła zmiana komunikacji i dopracowanie oferty webinarowej, aby w dwóch przypadkach zwiększyć sprzedaż.
Czasem potrzebujemy świeżego spojrzenia na naszą strategię. Niekiedy ktoś musi wyprowadzić Cię na prostą dotkliwym dla naszego ego stwierdzeniem, że ten pomysł po prostu nie wypali.
Nie wiem, czy Twoje obecne cele są realne. Nie wiem, który etap Twojego lejka blokuje sprzedaż. Jednak wszystkiego mogę dowiedzieć się z liczb i dać Ci trafne rekomendacje, co należy poprawić.
nie powinni skupiać się na kupowaniu reklam
Daj sobie czas.
Zrobione? Super!
Jakie wyciągasz wnioski?
- oto co przygotowałem.
Zrób prosty, ale bardzo efektywny test. Dzięki
niemu dowiesz się, na jakim etapie jesteś.
Odpowiedz na poniższe pytania:
-
Czy mam poczucie, że moja kampania jest solidnie zaplanowana?
-
Czy realizuję kampanie na podstawie lejka, czy po prostu “promuję posty”?
-
Ile kosztuje mnie zrealizowany zakup mojego kursu?
-
Czy przeprowadziłem testy każdego etapu lejka?
-
Czy wiem, jakie wskaźniki powinienem analizować?
-
Jaką obecnie mam konwersję strony lądującej?
-
Jaką konwersję ma moja strona sprzedażowa?
-
Na jakim etapie mojego lejka odpada najwięcej klientów?
przygotować odpowiedni plan działania
A co jeśli masz plan - przygotowaną strategię, materiały i treści, które wystarczy tylko promować?
Skoro wciąż czytasz tę stronę, to przypuszczam, że obecna strategia nie generuje wyników, o których marzysz.
W wielu przypadkach wystarczy precyzyjna ocena doświadczonej osoby, aby wskazać błędy w obecnej strategii, które hamują wzrost sprzedaży.
W ten sposób pomogłem już dziesiątkom twórców i wspólną pracą odblokowaliśmy pełen potencjał przygotowanego lejka.
Wspólne przygotowanie strategii to idealna propozycja dla Ciebie, jeśli w ciągu 30 dni chcesz:
-
Zaplanować całą kampanię w uporządkowany sposób, aby uniknąć zbędnego chaosu i skupić się na sprzedaży
-
Przygotować solidny harmonogram kampanii, aby mieć pewność, że wszystko zostanie przygotowane na czas
-
Poznać najskuteczniejsze strategie realizacji kampanii budującej listę oraz najskuteczniejsze taktyki sprzedażowe
-
Dowiedzieć się, co aktualnie nie działa w Twoim lejku i gdzie są wąskie gardła i przede wszystkim dokonać ich optymalizacji, aby sprzedawać więcej
-
Omówić wszystkie elementy, które trzeba przygotować, aby zbudować rentowny lejek sprzedażowy, aby przygotować i przetestować je odpowiednio wcześniej, by nie musieć tworzyć ich w locie tylko z odpowiednim zapasem czasowym
-
Przeprowadzić dokładną symulację lejka, aby poznać realne liczby, które musisz wypracować, aby osiągnąć wymarzony cel sprzedażowy
Podczas naszej współpracy nie tylko opracujemy strategię. Wspólnie wdrożymy wszystkie niezbędne elementy. Nie chcę współtworzyć dokumentu, który schowasz do szuflady. Dlatego:
Być może pomyślisz, że omawiana tutaj oferta niczym nie różni się od popularnych grup coachingowych, które prowadzą inni specjaliści.
Różnica jest znacząca - pracujemy 1:1, więc skupiamy się TYLKO na Twoim lejku.
Moja dostępność czasowa jest mocno ograniczona. W ten sposób nie mogę pomóc każdemu. Informację o dostępnych slotach na indywidualną współpracę znajdziesz na tej stronie.
Jeśli mój kalendarz się wypełni - nie będę mógł Ci pomóc w ułożeniu planu.
A tak całkowicie szczerze - może zastanawiasz się, po co to wszystko?
W teorii mógłbym przedstawić Ci ofertę na ustawienie reklam. Skierujemy ruch na obecną stronę bez zadbania o cały przepływ klientów.
Niestety - wynik takiego działania często jest jeden - brak zwiększonej sprzedaży i przepalony budżet na promocję nieskutecznego lejka.
Nie mniej spora część internetowych twórców, którzy do nas trafiają mają już przygotowane rentowne kampanie.
Być może sprzedajesz, ale chcesz zwiększyć skalę działania. Masz podstawy, by uważać swój lejek za skuteczny.
Dlatego przygotowałem rozszerzony pakiet budowania strategii o prowadzenie skutecznej kampanii.
Wybierz go tylko wtedy, jeśli masz pewność, że Twój lejek potrzebuje skali (!)
Albo jesteś na tyle zdecydowanym i zdeterminowanym Twórcą, że zaraz po przygotowaniu solidnego planu nie chcesz zwlekać i od razu przetestować skuteczność przygotowanego lejka na prawdziwym rynku.
Czas na konkrety.
Co dokładnie weźmiemy na warsztat podczas naszej współpracy?
Poznaj proces, który wypracowałem podczas pracy z ponad setką twórców internetowych.
Działanie krok po kroku według tego modelu znacząco zwiększa szanse na zbudowanie i wdrożenie strategii, która generuje 6-cyfrowe wyniki.
-
Zacznijmy od diagnozy
Podczas pierwszej sesji zrobimy burzę pomysłów.
Zbierzemy wszystkie idee, które chodzą Ci po głowie.
Skonfrontujemy je z modelami sprzedaży, które są skuteczne.Zadam Ci precyzyjne pytania do Twoich preferencji sprzedażowych Omówimy dotychczasowe działania oraz ich efekty.
Opowiesz o przygotowanych już zasobach, aby nie zaczynać od zera.
Stworzymy zarys planu dopasowany do Twojego produktu oraz branży. -
Audyt obecnych zasobów
Następnie zajmiemy się audytem.
Sprawdzimy Twoje konto reklamowe i przygotowane zasoby.
Jeśli ich skuteczność jest zadowalająca - uwzględnimy je w naszym planie.Dzięki temu oszczędzimy czas na ponowne przygotowanie materiałów.
Znając dotychczasowe liczby możemy jeszcze lepiej przygotować cały plan.
Namierzymy wąskie gardła i elementy, które należy poprawić. -
Ułożenie diagramu lejka
Kolejnym krokiem będzie przygotowanie planu działania.
Przybierze on formę czytelnego diagramu.Dzięki temu widzimy jak zbudowany jest cały lejek - od reklamy aż po zakup.
Taki diagram już na samym starcie pokaże Ci, jakie elementy są do przygotowania podczas kampanii.To pozwoli Ci uniknąć zaskoczenia, że w trakcie kampanii jest do przygotowania seria maili lub inne materiały. Wspólnie, odpowiednio wcześnie, przygotujemy komplet treści i elementów, aby podczas kampanii skupiać się tylko na optymalizacji, a nie tworzeniu.
Celem większości lejków jest przygotowanie kampanii w taki sposób, aby dotrzeć do całkowicie nowych odbiorców.
Niezależnie od tego, czy planujesz webinar, sprzedajesz tani kurs albo budujesz listę mailingową dzięki darmowym treściom - tworzymy kampanię, która realizuje konwersję na stronie.
Budowanie kampanii pod generowanie wyświetleń czy ruchu na stronie WWW w większości przypadków nie ma sensu. Od samego początku musimy weryfikować czy lejek realizuje najważniejszy cel.
-
Konkretny plan i harmonogram realizacji
Mając przed oczami spis każdego elementu lejka bez problemu będziesz mógł zadecydować o tym, czy realizujesz brakujące lub nieefektywne elementy samodzielnie, czy też chcesz zlecić przygotowanie na zewnątrz.
Przygotujemy konkretny plan realizacji.
Udostępnimy Ci nasze procedury, które znacząco ułatwiają przygotowanie każdego z elementów i przede wszystkim neutralizują ryzyko, że o czymś zapomnisz.To pomoże Ci lepiej zaplanować czas i budżet na przygotowanie lejka.
kampanii według przygotowanego wcześniej planu
Być może pomyślisz, że omawiana tutaj oferta niczym nie różni się od popularnych grup coachingowych, które prowadzą inni specjaliści. Różnica jest znacząca - pracujemy 1:1, więc skupiamy się TYLKO na Twoim lejku.
Moja dostępność czasowa jest mocno ograniczona. W ten sposób nie mogę pomóc każdemu. Informację o dostępnych slotach na indywidualną współpracę znajdziesz na tej stronie. Jeśli mój kalendarz się wypełni - nie będę mógł Ci pomóc w ułożeniu planu.
A tak całkowicie szczerze - może zastanawiasz się, po co to wszystko? W teorii mógłbym przedstawić Ci ofertę na ustawienie reklam. Skierujemy ruch na obecną stronę bez zadbania o cały przepływ klientów. Niestety - wynik takiego działania często jest jeden - brak zwiększonej sprzedaży i przepalony budżet na promocję nieskutecznego lejka.
Cykliczne spotkania to natychmiastowe wsparcie na każdym etapie realizacji kampanii i okna sprzedażowego. Podczas regularnych spotkań przekażę Ci najlepsze strategie, które generowały milionowe sprzedaże w dziesiątkach branży w ponad 700 wdrożonych kampaniach.
Podczas pierwszych spotkań wypracujemy strategię na najbliższe kampanie. Przygotuję szczegółowy diagram prezentujący lejek wraz z listą zadań do wykonania dla każdego kluczowego elementu. Nic nie umknie naszej uwadze.
Każdego tygodnia podczas trwania kampanii omówimy wypracowane wyniki i udzielę Ci dedykowanych rekomendacji. Pozyskasz doświadczonego gracza do prowadzenia Twojej kampanii. Błyskawicznie namierzymy wąskie gardła dzięki autorskim narzędziom do monitoringu skuteczności kampanii na każdym etapie lejka sprzedażowego.
Sesje konsultacyjne planujemy w taki sposób, aby były konkretne i zajmowały tyle czasu, ile dokładnie powinny. Otrzymasz podsumowanie każdej rozmowy na maila z listą zadań do zrealizowania.
Ocenię wszystkie przygotowane przez Ciebie lub zespół materiały - teksty, grafiki, maile czy strony. Trafne rekomendacje = wzrost konwersji.
Dodatkowo zaudytuję Twoje strony zapisowe i sprzedażowe. Jeśli nie masz przygotowanych stron, to już na starcie współpracy otrzymasz schematy, które pomogą Ci przygotować oferty według sprawdzonych przykładów, które generowały rekordowe sprzedaże w kampaniach naszych klientów.
Plan - Gotowy!
Kreacje, strony, maile i inne elementy - w pełnej gotowości!
Czas na uruchomienie rentownej kampanii
Pora na napełnienie lejka sprzedażowego ruchem. Płatna kampania to idealne rozwiązanie, które oszczędza masę czasu. Aby nie traktować reklamy jako koszt, a inwestycję, potrzebujesz rentownej kampanii, która zarabia.
Dochodowa kampania to nic innego jak odpowiednie przygotowanie techniczne, konfiguracja reklam i stała analiza oraz optymalizacja sprzedaży. Realizując sprawdzony proces mamy pewność, że nic nie umknie naszej uwadze. Jak wygląda to w praktyce?
Zanim uruchomimy kampanię zadbamy o wszystkie aspekty techniczne. Analizując zgłoszenia do współpracy obserwuję, że 74% osób nie ma zainstalowanych narzędzi analitycznych na stronie lub ma wątpliwości co do prawidłowości zbieranych danych.
Możliwe, że Ty również do końca nie wiesz, jaki dokładnie zwrot z inwestycji przynoszą płatne reklamy. Które kreacje konwertują najlepiej. Jakie grupy działają i jak skuteczna jest Twoja strona. Spokojnie - koniec z tym. Odpowiednie opikselowanie strony pomoże nam zbierać wartościowe dane i właściwie optymalizować kampanię w trakcie.
Pracujemy na liczbach - nie na odczuciach.
Czas na uruchomienie kampanii. Opracujemy zestawy reklamowe (grupy odbiorców) korzystając z najlepszych praktyk i przekazanych informacji o Twojej grupie docelowej. Zadbamy o dopasowane umiejscowienie reklamy. Jeśli budujesz społeczność na Instagramie uruchomimy również reklamę w tym kanale.
Dobierzemy odpowiedni budżet reklamowy dla każdego zestawu. Wgramy komplet kreacji i skonfigurujemy testy AB dla całej kampanii, aby przetestować jak najwięcej możliwości i móc jasno określić co działa najlepiej.
W trakcie trwania kampanii, każdego dnia analizujemy Twoją kampanię i wprowadzamy doraźne modyfikacje w zestawach reklamowych, aby wycisnąć maksimum z wydawanego budżetu.
Poznasz je już po kilku dniach od uruchomienia kampanii reklamowej. Nieprzerwana komunikacja pozwala nam reagować szybko. Płatna reklama daje potężną przewagę - dosłownie w kilka dni możemy wstępnie zweryfikować skuteczność ułożonego planu i przygotowanych zasobów.
Podczas cyklicznych rozmów omawiamy wyniki. Pracując na liczbach możemy szybko dopasować nowe lub odświeżone strategie. Otrzymujesz od nas stałe wsparcie na każdym etapie realizacji kampanii. Sesje konsultacyjne planujemy w taki sposób, aby były konkretne i zajmowały tyle czasu, ile dokładnie powinny.
Po każdej zakończonej kampanii otrzymasz raport wraz z omówieniem. Skupiamy się na najważniejszych wskaźnikach. Do każdego raportu załączamy rekomendacje. Dzięki temu wiesz, jakie grupy i kreacje działały najlepiej i co należy poprawić w całym lejku sprzedażowym, aby generować jeszcze lepsze wyniki.
naszej współpracy?
Uff, dużo tego. Czas na podsumowanie tego, co otrzymasz decydując się na współpracę
przy budowaniu strategii sprzedażowej z naszym zespołem.
Ekspercką ocenę Twojego pomysłu na całą kampanię podczas sesji konsultacyjnej - omówimy założenia i już od postaw zaczniemy modelować dochodową strategię
Audyt przygotowanych materiałów do kampanii - dzięki naszej analizie dowiesz się, co warto zmienić, aby osiągnąć lepsze wyniki
Audyt dotychczasowych kampanii związanych z lejkiem, który pomoże Ci zdiagnozować wąskie gardła i przestać przepalać budżet reklamowy
Ułożony lejek sprzedażowy wraz z arkuszem do monitoringu wyników i konkretny plan wdrożeniowy - te elementy nam zmapować drogę, jaką musi przejść nasz klient
Cotygodniowe konsultacje omawiające przebieg przygotowań do uruchomienia skutecznej kampanii.
Odpowiemy na wszystkie pytania i poprowadzimy Cię przez cały proces dzieląc się doświadczeniem z blisko 700 przeprowadzonych kampanii
Wsparcie w realizacji treści i niezbędnych elementów lejka, czyli trafne komentarze do przygotowywanych przez Ciebie treści
Właściwe wdrożenie zdarzeń i monitoringu na stronach WWW, aby mieć pewność poprawnie zbieranych danych i obliczanego zwrotu z reklam
Profesjonalną konfigurację kampanii wraz z testami A/B, które pomogą nam odnaleźć najbardziej dochodowe grupy odbiorców oraz skuteczne kreacje reklamowe
Staranną konfigurację zasobów na koncie reklamowym, aby wykorzystać potencjał Twoich zasobów do granic możliwości
Codzienną analizę i optymalizację reklam podczas trwania kampanii, realizowaną przez indywidualnego opiekuna konta reklamowego z wieloletnim doświadczeniem
Szczegółowy raport z rekomendacjami po zakończonej kampanii z wyszczególnieniem najważniejszych wniosków, które pozwolą ci wyciągnąć sprzedażowe maksimum z przygotowanego lejka
Cię do 6-cyfrowych sprzedaży?
Regularna wartość całego pakietu to 14.590 PLN netto.
Jednak wiem, że nie każdy może sobie na taką jednorazową inwestycję.
Dlatego przygotowałem dwa pakiety. Pierwszy dotyczy ułożenia planu i wsparcia
w przygotowaniu kampanii. Drugi jest wzbogacony o uruchomienie i optymalizację kampanii.
w budowie lejka sprzedażowego
-
Strategiczna konsultacja na start
-
Audyt obecnych zasobów
-
Audyt dotychczasowych kampanii
-
Szczegółowy diagram lejka sprzedażowego
-
Plan i harmonogram kampanii
-
Wdrożenie zdarzeń reklamowych na stronach WWW
-
Wsparcie w kompleksowym wdrożeniu lejka oraz przygotowaniu i uruchomieniu reklam podczas czterech, indywidualnych, cotygodniowych sesji konsultacyjnych.
-
Profesjonalną konfigurację kampanii z testami A/B
-
Staranne przygotowanie zasobów na koncie reklamowym
-
Codzienną analizę i optymalizację reklam przez 30 dni
-
Szczegółowy raport po zakończonej kampanii
-
Trafne rekomendacje dotyczące optymalizacji lejka
w budowie lejka sprzedażowego
-
Strategiczna konsultacja na start
-
Audyt obecnych zasobów
-
Audyt dotychczasowych kampanii
-
Szczegółowy diagram lejka sprzedażowego
-
Plan i harmonogram kampanii
-
Wdrożenie zdarzeń reklamowych na stronach WWW
-
Wsparcie w kompleksowym wdrożeniu lejka oraz przygotowaniu i uruchomieniu reklam podczas czterech, indywidualnych, cotygodniowych sesji konsultacyjnych.
-
Profesjonalną konfigurację kampanii z testami A/B
-
Staranne przygotowanie zasobów na koncie reklamowym
-
Codzienną analizę i optymalizację reklam przez 30 dni
-
Szczegółowy raport po zakończonej kampanii
-
Trafne rekomendacje dotyczące optymalizacji lejka
odbierz bonusy o wartości 2860 PLN netto
kampanię w dochodowy biznes online
Wiem, że zależy Ci na większej sprzedaży. Decydując się na jeden z pakietów podejmujesz ekstremalnie ważną decyzję dla swojego biznesu. Układając odpowiedni plan i korzystając z naszego doświadczenia z ponad 700 kampaniami masz pewność, że osiągniesz lepsze wyniki.
Pamiętaj, że nasza współpraca to pełne skupienie na Twoim lejku.
Dokręcimy efektywność każdego etapu i dopasujemy wszystkie strategie pod Twój biznes. Mając wsparcie doświadczonych osób zdecydowanie szybciej osiągniesz 6-cyfrowe wyniki w sprzedaży.
Jestem tak pewien skuteczności przygotowanego procesu, że całe ryzyko biorę na siebie.
Twoje zadowolenie i pewność do podejmowanych działań są dla mnie kluczowe.
Dostępność mojego kalendarza jest ograniczona. Nie mogę współpracować osobiście z każdym, kto do nas się zgłosi.
Uruchamiając ten projekt ograniczyłem dostępność do 7 miejsc każdego miesiąca.
To pozwala mi zachować skupienie na każdym z projektów i dodatkowo wciąż mam przestrzeń na rozwijanie firmy oraz życie prywatne.
Aktualnie jest dostępne 3 z 7 miejsc na indywidualną współpracę konsultacyjną. Tę ofertę odwiedza kilka osób w tygodniu.
Jeśli chcesz zacząć już teraz - nie czekaj i wybierz pakiet odpowiedni dla Ciebie.
Oczywiście decyzja wciąż pozostaje w Twoich rękach. Możesz samodzielnie dochodzić do ułożenia rentownego lejka sprzedażowego. Tylko pamiętaj o dwóch najważniejszych kosztach - czas, który upływa oraz przepalony budżet na nieskuteczne reklamy.
Możesz też skorzystać z eksperckiej wiedzy i pozbyć się chaosu raz na zawsze. To droga na skróty, która zdecydowanie szybciej doprowadzi Cię do wymarzonych wyników.
Jeśli wciąż się zastanawiasz - napisz do mnie SMS (798-631-923). Połączenia od nieznanych numerów mam zablokowane, więc oddzwonię najszybciej jak to możliwe.
Naprawdę nie chcę naciskać. Po prostu podejmij właściwą decyzję. I pamiętaj - daję Ci 100% gwarancję satysfakcji.
-
Zaraz po opłaceniu zamówienia uruchomimy proces onboardingowy - trochę jak na lotnisku.
Utworzymy projekt w Asanie, gdzie znajdziesz cały proces, według którego będziemy pracować.
Wszystkie najważniejsze materiały i instrukcje otrzymasz bez zbędnej zwłoki.
-
Pierwszym krokiem będzie uzupełnienie szczegółowej ankiety oraz nadanie niezbędnych dostępów według instrukcji.
Umówimy też termin pierwszej rozmowy, gdzie szczegółowo omówimy pomysł na kampanię.
-
Po poznaniu Twojej wizji i audycie dotychczasowych kampanii, lejka i wykorzystywanych materiałów przygotuję solidny plan nowego (lub odświeżonego) lejka sprzedażowego.
-
Omówimy go na kolejnej rozmowie i zaplanujemy proces wykonawczy.
Po Twojej akceptacji zakasamy rękawy i zabieramy się do budowy lejka, który już niedługo Cię ozłoci 🙂