Zaprojektuj drogę dla Twoich klientów

Zastanawiasz się, jak ułożyć marketing, aby każdego dnia generował więcej zapytań i sprzedaży?

Nie każdy klient kupuje natychmiast. Potrzebujesz dopasowanego lejka sprzedażowego, który zamieni zasięg w płacących klientów.

Sprawdź, jak zrobić to w praktyce

Kiedy naprawdę potrzebujesz lejka sprzedażowego?

Odpowiedz na kilka prostych pytań - dla czystej zabawy ;)

Kampania nie przynosi oczekiwanych rezultatów, a Ty nie wiesz dlaczego?

Generujesz ruch na stronie, ale nie zadowalającą sprzedaż?

Twoi odbiorcy chętnie korzystają z bezpłatnej wiedzy, ale nie kupują?

Nie działasz według planu, a w Twoim marketingu panuje chaos?

Chcesz skalować działania, ale nie wiesz, od czego zacząć?

Jeśli choć raz odpowiedź brzmi TAK - sprawdź, jak możemy Ci pomóc

Umów rozmowę

W czym dokładnie pomaga lejek sprzedażowy?

  • Precyzyjna analiza

    Lejek składa się z etapów. Każdy etap generuje wyniki. Szczegółowa analiza pomaga lepiej zrozumieć, na którym etapie tracisz klientów. Postaw na liczby, a nie domysły.

  • Planowanie drogi klienta

    Nie każdy klient kupuje od razu. Potrzebują czasu, by podjąć decyzję. Przestań przepalać budżet licząc na zakupy pod wpływem impulsu. Zaplanuj proces dopasowany do Twoich klientów.

  • Określenie wąskich gardeł

    Nie patrz na kampanię i sprzedaż w kategorii “Działa / Nie działa”. O Twoim sukcesie często decyduje jej najsłabszy element. Lejek sprzedażowy pomoże określić, który etap należy natychmiast poprawić.

  • Aktywizacja odbiorców

    Twoi odbiorcy czytają maile, angażują się w social mediach, ale niekoniecznie kupują? Dzięki odpowiedniej strategii zaktywizujesz ich do zakupu. Zamień zasięg w płacących klientów.

  • Skalowanie działań

    Po dokręceniu wszystkich śrub w lejku sprzedażowym możesz skalować działania. Dopiero teraz masz pewność, że nie przepalisz budżetu.

Porozmawiajmy o Twojej kampanii

Umów bezpłatną Konsultację Strategiczną, jeśli chcesz:

  • zwiększyć sprzedaż Twoich kursów, produktów lub usług dzięki płatnej reklamie
  • stworzyć kompleksowy plan sprzedażowy i poukładać marketing w Twojej firmie
  • efektywnie delegować prowadzenie kampanii i uwolnić swój czas na ciekawsze zajęcia, niż użeranie się z Menadżerem Reklam

Wypełnij ankietę i sprawdź kwalifikację do współpracy

W kolejnym kroku zadam Ci kilka pytań o Twoje cele reklamowe. Po uzupełnieniu ankiety otrzymasz dostęp do kalendarza. Wybierz termin, który Ci odpowiada.

Jak wygląda proces?

  1. Szybki i pewny start współpracy

    9/10 kampanii uruchamiamy w ciągu 5 dni od rozpoczęcia współpracy. Działamy sprawnie dzięki wypracowanym procesom. Już na samym początku otrzymasz szczegółowe instrukcje, praktyczne arkusze i dostęp do wyselekcjonowanych schematów.

  2. Audyt, strategia i planowanie

    Nasze działania opieramy o Twoje dotychczasowe wyniki. Ocenimy efektywność lejka, kampanii i reklam. To pomoże nam w ułożeniu dopasowanej strategii. Dodatkowo stworzymy harmonogram działań, który pomoże nam w sprawnym wdrożeniu.

  3. Wdrożenie lejka sprzedażowego

    To bardzo indywidualny etap dla każdego projektu. Tworzymy strony lądujące, sprzedażowe i kolejki mailowe. Wybór elementów zależy od planu Twojego lejka. Na koniec stworzymy arkusz, który pomoże w stałym monitorowaniu wyników.

  4. Planowanie kampanii

    Uwzględniając Twoje zasoby przygotujemy strukturę kampanii. Zadbamy o wszystkie techniczne sprawy. Określimy cel naszych działań i utworzymy odpowiednie grupy odbiorców. Przygotujemy spis kreacji, które przygotujemy w kolejnym etapie.

  5. Realizacja kreacji reklamowych

    Kompleksowo zaprojektujemy angażujące posty. Co najważniejsze - zrobimy to wspólnie. Twoja branżowa wiedza w połączeniu ze sprzedażową perswazją to przepis na sukces. Jeśli zadecydujesz o samodzielnym stworzeniu kreacji - dostarczymy schematy i rekomendacje.

  6. Wdrożenie przemyślanej kampanii

    Uruchomimy zaplanowane kampanie i przeprowadzimy testy grup odbiorców według sprawdzonej metody. To pomoże nam bezpiecznie skalować działania i uniknąć niepotrzebnego przepalania budżetu reklamowego.

  7. Codzienna analiza i komunikacja

    Podczas trwania kampanii codziennie sprawdzamy Twoje konto reklamowe. Jeśli zajdzie taka potrzeba - wdrażamy doraźne modyfikacje. Regularnie informujemy klientów o statusie kampanii i udzielamy rekomendacji.

  8. Czytelne raporty i rekomendacje

    Pierwsze wyniki zaobserwujemy nawet po kilku dniach. Dostarczamy regularne raporty wraz z omówieniem i rekomendacjami. Dzięki temu wiesz, co dzieje się z Twoją kampanią.

  9. Maksymalizacja skuteczności lejka

    Weryfikujemy nasz plan w realnym świecie. Wiemy, jak odbierają go odbiorcy i jakie efekty generuje. Teraz czas na maksymalizację skuteczności. Odpowiednie arkusze pomogą nam zdiagnozować wąskie gardła i rozpocząć etap skalowania. Wszystko po to, by sprzedaż nieustannie rosła.

Testowanie lejków sprzedażowych i kampania na 100.000 PLN

Czy sprawdzony lejek może się “wyczerpać”? Jak z głową testować nowe strategie sprzedaży kursu? Ile musisz zainwestować, aby sprzedaż kurs za 100.000 PLN? Odpowiadamy na te pytania z Markiem ze Szkoły Pianina i podsumowujemy dotychczasową współpracę przy reklamach.

Poznaj pełne Case Study

Wyniki naszych klientów

  • “Darmowa” reklama Facebook Ads

    Wdrożenie jednorazowej oferty po zapisie na listę mailingową zredukowało koszt pozyskania kontaktu… o 127%!

    W praktyce oznacza to, że sprzedaż w pełni pokryła budżet reklamowy, a lista mailingowa budowała się za darmo.

    Wydając 1440 PLN wygenerowaliśmy sprzedaż na poziomie 1833 PLN i pozyskaliśmy 631 kontaktów w jeden miesiąc

  • Prywatny bankomat z ROAS 387%

    Budowanie listy to ważny proces, ale każdy chce sprzedawać, prawda? Wspólnie z klientem rozpoczęliśmy sprzedaż nowego kursu online. Reklamujemy tani produkt (67 PLN) do całkowicie nowych odbiorców.

    Od 3 miesięcy notujemy średnią sprzedaż na poziomie 25.200 PLN brutto. Na reklamę wydajemy 6500 PLN miesięcznie. Każda wydana złotówka generuje 3,87 PLN przychodu.

  • 21.835 PLN miesięcznie na auto-webinarze

    Zamiast prowadzić webinary live, zbudowaliśmy automatyczny lejek. Zapis na kosztuje nas 3-6,30 PLN. Przy zaplanowanym budżecie (4000 PLN) pozyskujemy średnio 700 osób miesięcznie.

    Cykliczna transmisja oraz zaplanowana sekwencja mailowa sprzedaje średnio 55 dostępów miesięcznie za 21.835 PLN. Wszystko na automacie, bez poświęcania czasu na kampanię i prowadzenie szkolenia.Cykliczna transmisja oraz zaplanowana sekwencja mailowa sprzedaje średnio 55 dostępów miesięcznie za 21.835 PLN. Wszystko na automacie, bez poświęcania czasu na kampanię i prowadzenie szkolenia.

Lejek sprzedażowy - najczęściej zadawane pytania

Zacznijmy od tego, co musimy wdrożyć. Większość lejków potrzebuje kilku elementów, aby dowieźć wyniki - strona lądująca, reklama, kolejka mailowa i inne. To zarys, który możesz modyfikować. Więcej o elementach lejka sprzedażowego znajdziesz w podcaście.

Które elementy masz już przygotowane? Są efektywne? Czy wymagają modernizacji? Znając odpowiedzi możesz doprecyzować zakres.

Kolejne pytanie - w czym potrzebujesz pomocy? Nie upieramy się przy tym, że komplet działań musi być realizowany przez nasz zespół. Najważniejsze, by lejek był kompletny i efektywny. Bez problemu nawiążemy operacyjną współpracę z Tobą lub Twoim zespołem.

Znając podział obowiązków wiesz, czego potrzebujesz od agencji. To podstawa do wyceny działań. Szczegóły omawiamy indywidualnie do każdego projektu. Zazwyczaj wdrożenia lejka i kampanii mieszczą się w granicach od 2000 do 15000 PLN netto.

Zastanawiasz się, czy inwestycja w kampanię się opłaci? To całkowicie normalne. Dbając o interes Twojej firmy chcesz mieć pewność, że poświęcony czas i pieniądze na realizację kampanii przyniosą określone wyniki.

Niedopasowane działania lub budżet reklamowy często powodują, że zamiast zarabiać, po prostu przepalamy pieniądze. Sukces kampanii zależy od wielu czynników. Między innymi od rozsądnego planowania.

Przed rozpoczęciem każdego projektu razem z naszymi klientami określamy cele kampanii, które musimy osiągnąć, aby każdy był zadowolony.

Znając Twoje cele, model sprzedaży, średnią wartość sprzedaży i ogólną kondycję lejka sprzedażowego możemy ocenić, czy jesteśmy w stanie pomóc.

Jeśli już na początku współpracy widzimy, że dowiezienie oczekiwanych rezultatów jest niemożliwe - nie podejmujemy się jej.

Głęboko wierzymy, że dowożone wyniki są głównym czynnikiem, który wpływa na decyzję naszych klientów o dalszej współpracy. Przecież nikt nie będzie dokładał do kampanii, prawda?

Na to pytanie nie ma uniwersalnej odpowiedzi. Ale jest model, który pomoże Ci określić najlepszy sposób sprzedaży Twojego kursu.

1. Zdecyduj, jaki lejek sprzedażowy pasuje do Ciebie
Pomimo skuteczności webinarów, nie każdy chce występować na żywo. Jeśli model nie będzie dopasowany do Ciebie - ciężko o powtarzalne, satysfakcjonujące wyniki

2. Dopasuj model do swoich odbiorców
W jaki sposób możesz zdobyć ich uwagę i zachęcić do sprzedaży? Nie każda grupa chętnie zapisuje się na bezpłatne szkolenia lub długie kursy mailowe.

Nie do każdego odbiorcy dotrzesz dzięki TikTokowi czy LinkedIn. Zachowania potencjalnych klientów różnią się w zależności od branży. Nie możesz być na to obojętnym. Pamiętaj, że obserwacja Twojej grupy jest kluczowa, jeśli zależy Ci na wybitnych wynikach.

3. Dopasuj model do Twojego produktu
Sprzedajesz drogie kursy lub programy mentoringowe? Nie wierz w cuda, że wystarczy skierować ruch na stronę, a klienci po pierwszym kontakcie kupią od Ciebie produkt za kilka tysięcy.

Spójrz na swoje zachowania zakupowe - czy nie potrzebujesz sprawdzić firmę, produkt oraz opinie, zanim zdecydujesz się na zakup czegoś droższego niż kilkadziesiąt złotych?

Fundamentem każdego lejka sprzedażowego są: kampania, strona lądująca, kolejka mailowa, strona sprzedażowa. Zakres możemy modyfikować.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat niezbędnych etapów i elementów - kliknij w odnośnik - nagrałem o tym dwa odcinki podcastu.

Zdecydowanie TAK! Jeśli konwersja strony lądującej lub listy mailingowej jest zadowalająca zadbamy o przygotowanie lejka sprzedażowego w taki sposób, aby uwzględnić działające elementy w procesie.

Pierwszy raport o skuteczności kampanii otrzymasz już po 7 dniach od uruchomienia reklam. Aby móc wstępnie ocenić efekty lejka sprzedażowego warto przeprowadzić przez cały proces około 100-500 osób.

To znaczy, że jeśli zaplanowaliśmy kolejkę mailową, która trwa 8 tygodni - na realne liczby, które pozwolą jasno określić skuteczność będziemy musieli poświęcić około 3-4 miesięcy.

W tym czasie nieustannie optymalizujemy kampanię i każdy z elementów, ale nie wprowadzamy strategicznych zmian. Bazujemy na liczbach, nie emocjach spowodowanych panicznymi reakcjami typu “Już 5 osób otrzymało maila sprzedażowego, ale nikt nie kupił. Może zmienimy lead magnet?”

Codzienna analiza i optymalizacja kampanii Facebook Ads jest kluczowa przy maksymalizacji efektywności kampanii. Dzięki regularnym analizom możemy śledzić i porównywać wyniki kampanii, a następnie optymalizować kampanię.

Każdego dnia analizujemy kampanie naszych klientów. Sprawdzamy konta reklamowe i wyniki, ale nie za każdym razem wprowadzamy zmiany w konfiguracji - nie zawsze jest to konieczne.

Regularnie zamieszczamy komentarze na Trello informując klientów o przebiegu kampanii i efektach lejka sprzedażowego. Dzięki takiej komunikacji nasi klienci nie muszą samodzielnie analizować wskaźników i oceniać, czy kampania się rozwija.

Krystalizujemy dane i przekazujemy najważniejsze informacje bez zakrzywiania rzeczywistości. Optymalizacja kampanii pozwala nam na wyeliminowanie nieefektywnych elementów i skupienie się na tym, co działa najlepiej. W ten sposób możemy zwiększyć zwrot z inwestycji w naszych kampaniach i osiągnąć zamierzone cele.

W sprawnej analizie i porównaniu wyników pomagają nam arkusze kalkulacyjne, które tworzymy na samym początku naszej współpracy. Bez problemu odczytasz, który etap lejka należy poprawić.

Porozmawiajmy o Twojej kampanii

Umów bezpłatną Konsultację Strategiczną, jeśli chcesz:

  • zwiększyć sprzedaż Twoich kursów, produktów lub usług dzięki płatnej reklamie
  • stworzyć kompleksowy plan sprzedażowy i poukładać marketing w Twojej firmie
  • efektywnie delegować prowadzenie kampanii i uwolnić swój czas na ciekawsze zajęcia, niż użeranie się z Menadżerem Reklam

Wypełnij ankietę i sprawdź kwalifikację do współpracy

W kolejnym kroku zadam Ci kilka pytań o Twoje cele reklamowe. Po uzupełnieniu ankiety otrzymasz dostęp do kalendarza. Wybierz termin, który Ci odpowiada.