Tkwisz w miejscu? Dociśnij sprzedaż Twojego kursu!

Poznaj 28 praktycznych porad, dzięki którym zwiększysz sprzedaż o nawet 250% i sprawniej przeprowadzisz kampanię promującą!

303.711 PLN

sprzedaży kursu w 12 dni

131.756 PLN

sprzedaży kursu w 24h

1840 klientów

zapisanych na webinar w 13 dni

21.823 PLN

sprzedaży usług z webinaru

0,68 PLN

za adres mailowy przez 30 dni

5715 kontaktów

na liście w ciągu 43 dni

Przesyłając formularz akceptujesz Politykę Prywatności. Pamiętaj, że dostęp do kursu jest darmowy, a Ty możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Twój e-mail jest bezpieczny!

Przesuń w dół i sprawdź, co dokładnie otrzymasz

Praktycznie wnioski z 200+ przeprowadzonych kampanii w przystępnej formie:

  • 28 wyselekcjonowanych lekcji wideo, które sprawią, że Twoja płatna reklama będzie skuteczniejsza i tańsza nawet o 250%
  • listy zadań do realizacji, które pomogą w sprawnym wdrożeniu zmian w Twojej kampanii. Dzięki nim nic nie umknie Twojej uwadze i szybciej przejdziesz do działania!
  • Planner Kampanii - bez problemu ogarniesz chaos związany z promocją i skupisz się na najważniejszych zadaniach. Wszystko zaplanowane na czas - tak jak lubisz.

Dołącz do grona 672 kursantów!

Kurs kosztuje 197 zł. Teraz bezpłatnie!

Przesyłając formularz akceptujesz Politykę Prywatności. Pamiętaj, że dostęp do kursu jest darmowy, a Ty możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Twój e-mail jest bezpieczny!

W czym pomoże Ci wiedza z kursu?

Ustawisz skuteczną
kampanię FB

Znacząco powiększysz
listę mailingową

Zmniejszysz koszty
zapisu i zakupu

Oszczędzisz czas
podczas wdrożenia

Spis treści

Kurs składa się z 28 mega merytorycznych lekcji zawierających konkretny, prosty do wdrożenia proces KROK PO KROKU!

Zacznij tutaj!

  1. 0.1.Co znajdziesz w tym kursie? (2:07)
  2. 0.2.Jak efektywnie przerabiać ten kurs? (2:18)

Moduł 1 – Strategia marketingowa w promocji kursu i budowaniu listy

  1. 1.1.Lejek sprzedażowy- od nieznajomego do kupującego klienta (10:03)
  2. 1.2.Harmonogram działań - 6 najważniejszych momentów kampanii (22:01)
  3. 1.3.Kiedy otwierać i zamykać okienko sprzedażowe? (7:23)
  4. 1.4.Jak praktycznie przeprowadzić przedsprzedaż kursu? (6:19)

Moduł 2 – Struktura kampanii i przygotowanie

  1. 2.1.Struktura kampanii - gotowy schemat do skopiowania (4:15)
  2. 2.2.Przygotowanie do kampanii – działania krok po kroku (6:45)
  3. 2.3.Realizacja kampanii budowanie listy oraz sprzedaż kursu w działaniach krok po kroku (0:52)

Moduł 3 – Promocja lead magnetu

  1. 3.1.Promocja lead magnetu – jak ustawić skuteczną reklamę na Facebooku? (0:46)
  2. 3.2.Cel kampanii – który jest najskuteczniejszy (6:13)
  3. 3.3.Promocja lead-magnetu oraz webinaru – które kreacje działają najlepiej? (6:06)
  4. 3.4.Jak skuteczniej zbierać zapisanych na Twój lead magnet – 5 praktycznych porad (12:36)

Moduł 4 – Kampania sprzedażowa

  1. 4.1.Kampania sprzedażowa – jak ustawić skuteczną reklamę? (1:19)
  2. 4.2.Cel kampanii – który jest najskuteczniejszy? (7:43)
  3. 4.3.Kampania sprzedażowa – najlepsze kreacje reklamowe (7:23)
  4. 4.4.Kampania „Ostatnie Dni” oraz „Ostatni dzień” (4:36)
  5. 4.5.Gdzie dodatkowo publikować posty reklamowe? (5:11)
  6. 4.6.Kiedy reklamować się na Instagramie? (2:36)
  7. 4.7.Jak wykorzystać YouTube/Google Ads? (2:00)

Moduł 5 – Optymalizacja kampanii

  1. 5.1.Kampania w trakcie, co dalej? (2:56)
  2. 5.2.Co liczyć podczas kampanii? (3:58)
  3. 5.3.Jak analizować kampanię każdego dnia? (5:17)
  4. 5.4.Jak bezpiecznie dokonywać zmian w trakcie kampanii? (5:51)

Podsumowanie kursu

  1. 6.1.Podsumowanie kursu (2:15)
  2. 6.2.Jak korzystać z usług agencji przy kampaniach kursu? (8:58)
  3. 6.3.Zrobimy kampanię za Ciebie! [Zgłoś się!] (3:44)
  4. 6.4.Czy to koniec? (0:57)

Wiem, że szkoleń o reklamie jest dużo.

Wiem, że masz mało czasu na przygotowanie.

Wiem, że zależy Ci na konkretach, bez lania wody.

Cześć, nazywam się Patryk Łopot!

  • Przeprowadziłem kampanię kursu internetowego i wygenerowałem sprzedaż na poziomie 303.700 PLN.

  • Pozyskałem ponad 4320 osób zapisanych na webinar w 10 dni od startu kampanii.

  • Zbudowałem listę mailingową dla klienta pozyskując 5715 kontaktów dzięki reklamie Facebook Ads.

Dołącz do kursu!
Patryk Łopot Trener Marketingu

Co mówią o kursie jego uczestnicy?

Polecam kurs każdemu, który chce zdobyć mocne fundamenty wiedzy na prezentowany temat.

Kurs jest dobrze przemyślany i poprowadzony (prowadzi po tematach od A do Z). Zawiera dużo dobrych rad popartych praktyką autora. Dodatkowe materiały robią robotę, gdy trzeba do czegoś "na szybko" wrócić.

Pracuję z listą mailową i kursami online od ponad dwóch lat, jednak znalazłem kilka taktyk, które mam zamiar wypróbować u siebie. Ty też na bank skorzystasz!

Czarek Łysiak Fullstack Developer

Czarek Łysiak

Fullstack Developer

Od 3 lat współtworzę kursy on-line, które sprzedały się za 7-cyfrową kwotę, dlatego stosunkowo łatwo przychodzi mi dostrzeganie nieskutecznych i skutecznych schematów kampanii promujących kursy. Patryk przedstawił świetny zarys tych ostatnich.

Jestem przekonany, że wdrożenie strategii i taktyk zaprezentowanych w kursie Patryka pozwoli spojrzeć na sprzedaż kursów z innej perspektywy, a co za tym idzie - zwiększy zyski i satysfakcję twórcy. Zdrowy sceptycyzm, analityczne podejście, dostrzeganie związków przyczynowych, słabych ogniw i dźwigni wychodzi to bardzo mocne strony Patryka.

Marnotrawstwem jest nie czerpanie z jego doświadczeń.

Paweł Widawski Trener Personalny

Paweł Widawski

Trener Pesonalny