Kurs Facebook Upsell - Patryk Łopot
Poczekaj! Twoje zamówienie NIE JEST KOMPLETNE!
Aby osiągnąć REKORDOWE wyniki potrzebujesz solidnej strony lądującej.
Poznaj schematy, które ZWIĘKSZĄ KONWERSJĘ Twoich stron nawet DO 70%
Mam dla Ciebie JEDNORAZOWĄ PROPOZYCJĘ,
która pozwoli Ci sprzedawać więcej i budować listę szybciej
przy użyciu TEGO SAMEGO BUDŻETU
Obejrzyj wideo ⤵️
Tak! Odbieram kurs o skutecznej kampanii i sprawdzone schematy stron lądujących Dzięki - odbieram tylko kurs o ustawianiu skutecznej kampanii
✅ Nawet 250% leadów więcej bez większych wydatków
Zmniejszasz koszty reklamy o 60%
5 schematów generujących 45-70% konwersji

Wizyta na stronie i realizacja konwersji przez odwiedzającego To kolejny istotny etap Twojego lejka, który MUSISZ optymalizować. Dlatego chcę przedstawić Ci moje najlepsze schematy stron lądujących. Dzięki nim sprawnie przekonasz Twoich klientów do działania.

W pakiecie otrzymasz 5+ sprawdzonych, skutecznych schematów.

O jakiej skuteczności mówimy? Moje rekordowe konwersje stron lądujących sięgają nawet 70%. Co oznacza, że 7 na 10 odwiedzających zostawiło do siebie kontakt!

Pomyśl tylko - o ile więcej osób zapisze się na Twoją listę,
jeśli zwiększysz skuteczność swojej strony o 25, 50, czy nawet 100%?

Dodam tylko, że te zapisy osiągniesz PRZY TYM SAMYM BUDŻECIE reklamowym.

Dla lepszej wizualizacji posłużę się przykładem. Do wydania mamy 500 PLN budżetu w kampanii webinarowej. Skuteczność reklamy (CTR) jest taka sama i tyle samo osób odwiedza stronę lądującą.

Standardowa konwersja oscyluje w granicy 10-35% - więc do obliczeń przyjmijmy średnią 22,5%. Moje schematy stron lądujących generują konwersje w przedziale 45-75% - przyjmijmy średnią 60%.

Ale to jeszcze nie wszystko! Przygotowałem dla Ciebie spis ponad
15 elementów, które musisz testować na swojej stronie sprzedażowej.

Pokażę Ci jak sprawdzić, które nagłówki sprzedają i co dokładnie wpływa na decyzję Twoich klientów.

Ale to jeszcze nie wszystko! Przygotowałem dla Ciebie spis ponad 15 elementów, które musisz optymalizować na swojej stronie sprzedażowej.

Pokażę Ci jak sprawdzić, które zmiany najbardziej wpływają na skuteczność i decyzje Twoich klientów.

Gotowe schematy = Konwersja 45-70%
Mam na to dowody